Παρασκευή 6 Μαρτίου 2009

Έσερνε τον σκύλο με καλώδιο στην Λ.Καβάλας

"Γεια σας

Ειμαι ο Γερασιμος (ή Μακης).Σημερα εζησα μια απιστευτη περιπετεια αλλα ολα τελειωσαν καλα χαρη στην εγκαιρη κινητοποιηση των νεων μου φιλων.Ενας κακος "ανθρωπος" ρουμανικης καταγωγης με ειχε δεσει με ενα καλωδιο και με εσερνε πανω στη λ. Καβαλας.

Προσπαθησε να με ανεβασει σε ενα λεωφορειο αλλα τον εμποδισαν 2 "καλοι" άνθρωποι με στολη μπλε.... Αυτος συνεχισε να με τραβαει κι εγω προσπαθουσα να αντισταθω δαγκωνοντας και γαυγιζοντας. Ενας φυλακας αγγελος, η Θεοδωρα, με ειδε και αντισταθηκε με ολη τη δυναμη της και προσπαθησε να με παρει απο αυτο το ον που με ειχε δεμενο. Εγινε μεγαλη φασαρια, μαζευτηκε κοσμος.

Εγω δεν καταλαβαινα και πολλα και απορουσα γιατι να συμβαινουν σε μενα ολα αυτα.Ακουγα συνεχεια φωνες και απειλες μεταξυ του αγγελου μου και του "υπανθρωπου" που με κρατουσε δεμενο. Κατι ελεγε αυτος για φαι. Δεν θελω να πιστεψω τι μπορει να εννοουσε....

Αυτη τη λεξη την ξερω καλα, γιατι εχω μεινει πολλες φορες νηστικος αφου δεν βρισκω παντα κατι να γεμισω την κοιλιτσα μου.

Μετα ηρθαν κατι αλλα παιδια και βοηθησαν τη Θεοδώρα και μετα ηρθαν παλι αυτοι με τις μπλε στολες. Και εμεινα εγω πισω με τους φιλους μου ενω οι κοπελες, οι "κουριοι" με τις μπλε στολες και ο βασανιστης μου πηγαν καπου ολοι μαζι. Πηρε το αυτι μου κατι για καταγγελιες και συλληψεις, αλλα δεν ξερω τι ειναι ολα αυτα.
Εγω ενιωθα πλεον ασφαλης και μασουλουσα ενα μπολακι πλαστικο αφου ειχα φαει ολο μου το φαγητο σαν καλο παιδι.

Τωρα ειμαι ασφαλης σε μια πανσιον αλλα δεν θελω να μεινω εδω, ουτε να ξαναγυρισω στο δρομο.Θελω να βρω ενα σπιτακι παλι.Γιατι αν θυμαμαι καλα εχω μεινει σε σπιτι. ξερω απο λουρι και κολλαρο, ειμαι πολυ ησυχος και ξερω και απο αυτοκινητο. Ειμαι και κουκλος.

Ευχαριστω πολυ μεσα απο την σκυλοκαρδουλα μου ολους τους νεους μου φιλους:
Θεοδωρα, Ιωαννα, Χριστινα, Σακη, Μαρινα, Ελισσαβετ, Αννα, Κωστας,Αννιτα, τα παιδια απο την εταιρεια Σαρακακη που με φιλοξενησαν στο γραφειο τους και οσους εχω ξεχασει.

Σας φιλω γλυκα όλους
Ο (δικος σας) Γερασιμος

ΥΓ1 Με βαφτισαν ετσι γιατι λενε οτι σημερα γιορταζει ο Αγιος Γερασιμος και με βοηθησε....

ΥΓ2 Ευελπιστουμε σε οποιαδηποτε βοηθεια:φιλοξενια, προωθηση υιοθεσιας, βοηθεια στην καλυψη των εξοδων μου μεχρι να βρω μια οικογενεια, γιατι ολα τα παιδια εχουν πολλα αδεσποτακια να φροντισουν.
email: anrizopoulou@yahoo.gr

Πηγή:troktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια: