Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2009

Chemtrails - χθές τα αεροπλάνα ξανά ψέκασαν πάνω από την Ελλάδα



Χθές Τετάρτη πάνω από τον ουρανό της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας δεν υπήρχαν ίχνη από τα δήθεν «παγωμένα καυσαέρια», και το μεσημέρι τα αεροπλάνα άρχισαν να "ψεκάζουν" συστηματικά εκπέμποντας μεγάλες χημικές ουρές που διατηρούνταν για πολύ ώρα στον ουρανό. Δείτε στο 2:57 την διαφορά ανάμεσα σε Chemtrail και Contrail. Τα Chemtrails ή όπως θέλετε πείτε τα είναι πραγματικότητα. Το βίντεο τα αποδεικνύει όλα.



Chemtrails, γρίπη των χοίρων και ατζέντα μείωσης του παγκόσμιου πληθυσμού.

http://newworldorder-wakeup.blogspot.com/2009/09/chemtrails.html

Β.Μ.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ναί,αλλά ό Ελληνας πού είναι κακό σκυλί,ψόφο δέν έχει,γι'αυτό είναι τόσες χιλιάδες χρόνια σ'αυτή τήν γωνιά τής γής.Ας τό εμπεδώσουν πλέον,καί άς κάνουν οικονομία στά χημικά.

Ανώνυμος είπε...

Στην Ολλανδία και κυρίως πριν από μια ηλιόλουστη ημέρα "ψεκάζουν" συνεχώς.Τα αεροπλάνα δημιουργούν ένα είδος ψευδοσύννεφου που διατηρείται για 2-3 ημέρες και που βέβαια είναι τόσο πυκνό που δεν μας επιτρέπει να δούμε τίποτε

Ανώνυμος είπε...

Ναι αλλά υπάρχει κάποιος να μας πει το λόγο που μας ψεκάζουν με σιγουριά. Έχω παρατηρήσει κι εγώ τους συγκεκριμένους ψεκασμούς καθώς είμαι από Θεσσαλονίκη και μου έκαναν εντύπωση αλλά ακόμη δεν έχω καταλάβει τον λόγο της υλοποίησης αυτού του "σχεδίου". Ναι θέλουν να μας κάνουν υποχειριά τους αλλά πως συμβάλουν τα χημικά σε αυτό τους τον σκοπό;; Υπάρχει κανείς που μπορεί να δώσει μια εμπερειστατωμένη απάντηση;;;