Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

Πρώην βουλευτής εξύβρισε άνδρες της ομάδας Ζ επειδή ...του έκοψαν κλήση

Πάει λίγος καιρός που στην πλατεία Καραϊσκάκη ώρα δώδεκα το μεσημέρι παραλίγο να γίνει του Καραϊσκάκη, τελικά, όμως, έγινε του… Άρη ,όχι του Βελουχιώτη αλλά του Αγρινιώτη!

Δύο άνδρες της ομάδας Ζ είδαν τον οδηγό ενός αυτοκινήτου να περνά και κορδωτός κορδωτός να μιλά στο κινητό του. Του έκαναν σήμα να πιάσει δεξιά και, όταν εκείνος άκουσε για το πρόστιμο και για την αφαίρεση διπλώματος, έγινε «Τούρκος». Ανέβασε τον τόνο της φωνής του, απειλώντας θεούς και δαίμονες.

«Μα κύριε, εσείς ψηφίσατε αυτούς τους νόμους και 'μεις τους εφαρμόζουμε», απάντησε ο ένας αστυνομικός στον συγκοινωνιολόγο και πρώην βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, Βελισσάρη Λιαροκάπη, λόγια που έβγαλαν τον κύριο Άρη εκτός εαυτού.

«Και πώς μου μιλάτε εμένα έτσι; Παλιόπαιδα, θα σας δείξω εγώ!» ήταν η οργισμένη απάντηση του πρώην βουλευτή. Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, οι αστυνομικοί επικαλέστηκαν τη μαρτυρία ενός καταστηματάρχη που είδε όλη τη σκηνή.

«Είσαι ρουφιάνος και καταδότης» είπε στον μάρτυρα ο πρώην βουλευτής, προσπαθώντας να τον αποθαρρύνει και να του κλείσει το στόμα, καθώς τον έβλεπε να παίρνει το μέρος των αστυνομικών.

Ο Βελισσάρης Λιαροκάπης αρνήθηκε να υπογράψει την κλήση. Ωστόσο, μία ώρα αργότερα και αφού είχε ηρεμήσει, κατάλαβε, προφανώς, το λάθος του και, παίρνοντας τηλέφωνο στην αστυνομία, διευκρίνισε πως θα πληρώσει το πρόστιμο.

Αυτό είναι μια περίπτωση που βγήκε στην επιφάνεια και γεννιέται η σκέψη αν είναι η μόνη που έχει γίνει. Γεννιέται και μια δεύτερη σκέψη, μπορεί κανείς να αποκλείσει ότι δεν πρόκειται να γίνει κάτι αντίστοιχο και στο μέλλον;

Και σας ρωτώ εσάς τους 300 της Βουλής:

Ο Συγκεκριμένος κύριος δεν είναι Έλληνας πολίτης όπως ΟΛΟΙ ΜΑΣ; Τον συγκεκριμένο κύριο (και τον καθένα) δεν τον πιάνει το Σύνταγμα και οι νόμοι; Ο συγκεκριμένος κύριος δεν θα έπρεπε να τιμωρηθεί; Εμένα:

Θα μου κόψουν κλήση ΑΝ:

- Τρέχω με υπερβολική ταχύτητα - Περάσω ερυθρό σηματοδότη - Μιλώ στο κινητό μου όταν οδηγώ

ΑΝ διανοηθώ και μόνο να απειλήσω θα με περάσουν από δικαστήριο.

Εγώ κύριοι δεν είμαι Έλληνας πολίτης με υποχρεώσεις, αλλά και δικαιώματα; Δεν ζούμε σε μια χώρα Δημοκρατική και Ευνομούμενη; ΟΛΟΙ δεν είμαστε ΙΣΟΙ απέναντι στο νόμο;

ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ;

Όταν βλέπω και ακούω για τέτοιου είδους περιστατικά, τι θα πρέπει να σκεφτώ, πώς θα πρέπει να νιώσω, πως θα πρέπει να αντιδράσω; Με μια "συγγνώμη" θα μπορέσω και γω να τύχω μιας ευνοϊκής μεταχείρισης από τα όργανα της τάξης και τους εκφραστές του νόμου;

Μετά Τιμής,
Κ.Θ.
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: