Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

Υπουργείο Παιδείας: Tα Ελληνικά είναι μια μικρή Γλώσσα!!!

Σήμερα το πρωί 21 Ιουνίου 2010, στις 9:20, στο Σκάι, στην εκπομπή του Άρη Πρωτοσάλτε μίλησε η ειδική γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας κα Δραγώνα για το Νέο Δημοτικό Σχολείο που θα ξεκινήσει πιλοτικά από το σχολικό έτος 2010-2011.
Είπε ότι από την Α΄ και τη Β΄ Δημοτικού τα παιδιά θα μαθαίνουν αγγλικά για να συνειδητοποιήσουν ότι υπάρχουν και άλλες γλώσσες εκτός από την ελληνική. Επίσης, είπε ότι τα ελληνικά είναι μία μικρή γλώσσα (!) σε παγκόσμιο επίπεδο γιατί πολύ λίγοι άνθρωποι μιλάνε ελληνικά.

(Μήπως ξεχνάει η κυρία αυτή την εμβέλεια που είχε η ελληνική γλώσσα στην αρχαία ελλάδα, στα ελληνιστικά χρόνια, στην περίοδο του βυζαντίου; Μήπως είναι στο χέρι μας να την ξανακάνουμε μία παγκόσμια γλώσσα;)

Σε ερώτηση του δημοσιογράφου για το αν θα μπορούσαν αντί των αγγλικών στην Α΄ δημοτικού να διδάσκονται τα αρχαία ελληνικά, εκείνη απάντησε ότι
τα αρχαία ελληνικά είναι πλέον μία νεκρή γλώσσα!

(Μήπως ξεχνάει η κυρία ότι τα αρχαία ελληνικά είναι η μητέρα των γλωσσών;

Να της υπενθυμίσουμε ότι έλληνες καθηγητές πανεπιστημίου δίνουν διαλέξεις σε ξένα πανεπιστήμια μιλώντας ελληνικά και γίνονται αντιληπτοί γιατί οι ελληνικές λέξεις που χρησιμοποιούν είναι ρίζες ξένων λέξεων;

Να της υπενθυμίσουμε ότι οι περισσότερες επιστήμες χρησιμοποιούν ορολογία με ελληνικές λέξεις;

Να της υπενθυμίσουμε ότι η αρχαία και η νέα ελληνική διδάσκεται σε ξένα πανεπιστήμια;

Να της υπενθυμίσουμε ότι η Καινή Διαθήκη και η Αποκάλυψη γράφτηκαν σε γλώσσα ελληνική;)

Επίσης μίλησε για τη δασκάλα κα Νικοπούλου που δίδαξε στη Θράκη, ότι το
πέρασμά της από τα σχολεία στα Πομακοχώρια ήταν ατυχές γιατί δίχασε την τοπική
κοινωνία. (Αποσιωπά το γεγονός ότι η κα Νικοπούλου προσπάθησε να κάνει σωστά τη δουλειά της και να διδάξει την ελληνική γλώσσα στους Πομάκους που είναι Έλληνες πολίτες).

Ερωτώ: η ύπαρξη των αγγλικών από την Α΄ και Β΄ δημοτικού δεν θα προκαλέσει
σύγχυση και μαθησιακές δυσκολίες στα παιδιά; Αντιθέτως, μετά από σχετικές
έρευνες φαίνεται ότι τα αρχαία ελληνικά βελτιώνουν τις αντιληπτικές και οπτικές
ικανότητες και λειτουργίες των παιδιών, που συνδέονται άμεσα με την εμφάνιση της
δυσλεξίας. Παραθέτω σχετικό άρθρο της Καθημερινής (Aρχαία Eλληνικά κατά
δυσλεξίας, Aλεξάνδρα Kασσίμη, Καθημερινή, 29-5-2004).

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_29/05/2004_105308

Αισθάνομαι πληγωμένος και προδωμένος ιδιαίτερα με τη σκέψη ότι η παραπάνω
συνέντευξη δόθηκε από ανώτερο στέλεχος του Υπουργείου Παιδείας το οποίο μάλιστα είναι σε θέση να παίρνει και τις ανάλογες αποφάσεις… που μπορούν να αποβούν μακροχρόνια καταστροφικές.

Καλό κουράγιο αδέλφια και τα μάτια σας δεκατέσσερα!

Ένας ακροατής

Πηγή: http://agiabarbarapatras.blogspot.com/2010/06/blog-post_5779.html

history-of-macedonia

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ Ε.Ε ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ (2001)
ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΗΤΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ(ΕΝΩ ΑΛΛΟΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝ-ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΛΑΤΙΝΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ-ΓΡΙΚΛΙΣ)

(πηγη με παραπομπες)http://ethnologic.blogspot.com/2010/02/blog-post_1413.html


ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η ΕΙΔΗΣΗ!

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΥΝΔΥΑΣΤΕ ΤΑ ΚΑΤΩΘΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΠΟΥ ΣΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΔΗΘΕΝ ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΤΖΕΝΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΑΣΗΣ ΜΑΣ!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΛΟΥΤΙΣΑΜΕ...)


2010 Υπουργείο Παιδείας: Tα Ελληνικά είναι μια μικρή Γλώσσα!!!
{Η ΑΛΛΙΩΣ ΟΧΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ,ΝΑΙ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΩΣ ΜΗΤΡΙΚΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΟ ΕΦΕΤΟΣ!ΠΡΙΝ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ ΜΑΘΟΥΝ ΩΣ ΜΗΤΡΙΚΗ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ,ΑΠΟ 5 ΕΤΩΝ!ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΟΔΑΠΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ,ΕΝΩ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΜΕ ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΖΕΣ...ΜΕΤΑ ΤΙ ΑΡΑΓΕ?ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΚΛΗΣΗΣ ΘΕΣΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ Η ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ- ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ -ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΑΦΗΡΗΜΕΝΩΝ ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΑΞΙΩΝ?}



Σήμερα το πρωί 21 Ιουνίου 2010, στις 9:20, στο Σκάι, στην εκπομπή του Άρη Πρωτοσάλτε μίλησε η ειδική γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας κα Δραγώνα για το Νέο Δημοτικό Σχολείο που θα ξεκινήσει πιλοτικά από το σχολικό έτος 2010-2011.

Είπε ότι από την Α΄ και τη Β΄ Δημοτικού τα παιδιά θα μαθαίνουν αγγλικά για να συνειδητοποιήσουν ότι υπάρχουν και άλλες γλώσσες εκτός από την ελληνική. Επίσης, είπε ότι τα ελληνικά είναι μία μικρή γλώσσα (!) σε παγκόσμιο επίπεδο γιατί πολύ λίγοι άνθρωποι μιλάνε ελληνικά.

(Μήπως ξεχνάει η κυρία αυτή την εμβέλεια που είχε η ελληνική γλώσσα στην αρχαία ελλάδα, στα ελληνιστικά χρόνια, στην περίοδο του βυζαντίου; Μήπως είναι στο χέρι μας να την ξανακάνουμε μία παγκόσμια γλώσσα;)

Σε ερώτηση του δημοσιογράφου για το αν θα μπορούσαν αντί των αγγλικών στην Α΄ δημοτικού να διδάσκονται τα αρχαία ελληνικά, εκείνη απάντησε ότι τα αρχαία ελληνικά είναι πλέον μία νεκρή γλώσσα!

(Μήπως ξεχνάει η κυρία ότι τα αρχαία ελληνικά είναι η μητέρα των γλωσσών; Να της υπενθυμίσουμε ότι έλληνες καθηγητές πανεπιστημίου δίνουν διαλέξεις σε ξένα πανεπιστήμια μιλώντας ελληνικά και γίνονται αντιληπτοί γιατί οι ελληνικές λέξεις που χρησιμοποιούν είναι ρίζες ξένων λέξεων; Να της υπενθυμίσουμε ότι οι περισσότερες επιστήμες χρησιμοποιούν ορολογία με ελληνικές λέξεις; Να της υπενθυμίσουμε ότι η αρχαία και η νέα ελληνική διδάσκεται σε ξένα πανεπιστήμια; Να της υπενθυμίσουμε ότι η Καινή Διαθήκη και η Αποκάλυψη γράφτηκαν σε γλώσσα ελληνική;)
Ερωτώ: η ύπαρξη των αγγλικών από την Α΄ και Β΄ δημοτικού δεν θα προκαλέσει σύγχυση και μαθησιακές δυσκολίες στα παιδιά; Αντιθέτως, μετά από σχετικές έρευνες φαίνεται ότι τα αρχαία ελληνικά βελτιώνουν τις αντιληπτικές και οπτικές ικανότητες και λειτουργίες των παιδιών, που συνδέονται άμεσα με την εμφάνιση της δυσλεξίας. Παραθέτω σχετικό άρθρο της Καθημερινής (Aρχαία Eλληνικά κατά δυσλεξίας, Aλεξάνδρα Kασσίμη, Καθημερινή, 29-5-2004).

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_29/05/2004_105308

Αισθάνομαι πληγωμένος και προδωμένος ιδιαίτερα με τη σκέψη ότι η παραπάνω συνέντευξη δόθηκε από ανώτερο στέλεχος του Υπουργείου Παιδείας το οποίο μάλιστα είναι σε θέση να παίρνει και τις ανάλογες αποφάσεις… που μπορούν να αποβούν μακροχρόνια καταστροφικές.

Καλό κουράγιο αδέλφια και τα μάτια σας δεκατέσσερα!

Πηγή: http://agiabarbarapatras.blogspot.com/2010/06/blog-post_5779.html

http://history-of-macedonia.com/wordpress/2010/06/27/ypourgeio-paideias-ellinika-mikri-glossa/

Ανώνυμος είπε...

Ο ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΕΡΝΑ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ!!ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΕΛΛΗΝΙΣΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΗΝ ΔΙΑΚΗΡΥΓΜΕΝΗ ΣΤΟΧΕΥΣΗ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΚΗΣ ΜΑΣ ΓΛΩΣΣΑΣ!!!ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΙΧΕ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΛΕΙ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟ 2001!!!!

ΠΡΟΣΕΧΤΕ ΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΠΑΡΑΤΙΘΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΥΝΔΥΑΣΤΕ ΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΙΔΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ.
[Ευρωπαϊκή Ένωση και ελληνική ταυτότητα]
...Η αντιμετώπιση αυτής της εξέλιξης δεν πραγματοποιείται με προσήλωση στις εθνικές, θρησκευτικές ή άλλες ιδιαιτερότητες που δήθεν κινδυνεύουν και με άρνηση της συμμετοχής στις ευρωπαϊκές εξελίξεις.Χρειάζεται να δώσουμε μέσα από τις ευρωπαϊκές εξελίξεις στην πολιτιστική μας ζωή μια διαφορετική διάσταση και δυναμική. Η ιδιαιτερότητά μας και οι παραδόσεις μας θα αποκτήσουν τη δυνατότητα αντίστασης και θα κρατηθούν ζωντανές, εφόσον αποτελέσουν για μας και για τους άλλους δημιουργικό στοιχείο, εφόσον συνδεθούν με τα σύγχρονα ρεύματα σκέψης πέρα από τα σύνορα. Η συμμετοχή μας στην αναζήτηση νέων ιδεών και νέων τρόπων έκφρασης θα ισχυροποιήσει και θα εμπλουτίσει την ταυτότητά μας...

... Εξασφαλίζουν επίσης τη συνεργασία στη συνέχιση της ευρωπαϊκής πολιτιστικής παράδοσης που πηγάζει από την αρχαία Ελλάδα, που διαμόρφωσε τη σύγχρονη Ευρώπη, και ανήκει σε κάθε έθνος χωριστά, και ταυτόχρονα σε όλα μαζί.(Σ.Σ.ΘΑΥΜΑ!Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΣΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΤΗΣ,ΑΛΛΑ ΣΕ ΚΑΘΕΝΑΝ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ!ΜΟΝΟ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΤΟ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΥΛΙΣΤΙΚΟ ΔΥΙΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΟΛΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΝΟΣ!)


απο:Κωστας Σημίτης, Εθνικιστικός λαϊκισμός ή εθνική στρατηγική;, εκδ. Γνώση, 1992

Σ.Σ1 ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ,ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΑΤΕ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΑΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΟΥΤΙΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.ΑΥΤΟ ΔΙΑΤΡΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΑΧΑ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΩΝ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΩΣ ΒΑΣΙΚΟ ΔΟΓΜΑ.
{Σ.Σ 2.ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΕ ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ(!)ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ,ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΘΩΣΠΡΕΠΕΙ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΗ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥ ,ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΡΛ ΠΟΠΕΡ...ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΤΕ ΣΤΟ ΛΙΝΚ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΦΩΤΟΚΟΠΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΟΥ ΠΑΓΙΔΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΥΝ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΙΑΜΟΡΓΩΣΗ ΓΝΩΜΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ.ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΥΝ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ ΣΕ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΙΚΕΣ,ΑΝΤΙΕΘΝΙΚΕΣ,ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΕΣ Κ.Α ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ... )

πηγες(με τις εναλλακτικες εκδοχες του κειμενου και φωτοκοπια του βιβλιου προπαγανδας στο σχολειο της γ' γυμνασιου!)

http://theamapati.wordpress.com/2010/03/11/simitis-2/

http://www.costas-simitis.gr/pages/8