Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

ΤΣΟΚΛΗ ΓΥΡΝΑ ΣΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΜΗΝ ΣΕ ΠΕΤΥΧΕΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΗΣ!

Είμαι μια γυναίκα που απήγαγαν και βίασαν στην ηλικία των δεκαοχτώ, τρεις ερωτικοί και γεμάτοι πάθος για τη ζωή (sic) άντρες. Δέκα μέρες πριν από τις πανελλήνιες εξετάσεις μου, επιστρέφοντας στο σπίτι από το φροντιστήριο στις 10μ.μ .

Δεν έδωσα ποτέ αυτές τις εξετάσεις και ας είχα φτύσει αίμα όλα τα χρόνια μου στο σχολείο για αυτή τη στιγμή. Έχουν περάσει από τότε 16 ολόκληρα χρόνια. Δεν κοιμήθηκα για πολλά χρόνια σαν άνθρωπος, ούτε εγώ, ούτε οι δικοί μου άνθρωποι που έτρεχαν να με ξυπνήσουν από τους εφιάλτες μου. Δεν περπάτησα ποτέ ξανά μόνη μου μετά τις 9 το βράδυ... Δεν μπόρεσα ποτέ να εμπιστευθώ και να αφεθώ σε έναν άντρα. Δεν θα κάνω ποτέ μου παιδιά και οικογένεια και έχω διαγνωσθεί με χρόνια κατάθλιψη. Όταν με πήγαν οι δικοί μου στο νοσοκομείο σε κατάσταση σοκ ! για εξετάσεις, ήρθαν άλλα 2 ερωτικά και παθιασμένα πλάσματα με στολή, για να μου πάρουν κατάθεση . Με ρωτούσαν τι φορούσα (τζιν , πουκάμισο και σπορ παπούτσια – όχι ότι έχει καμία σημασία για εσάς κύριε Τσόκλη. Αφού δεν φορούσα μπούργκα ήμουν προκλητική) , αν είπα κάτι στους βιαστές μου και τους έδωσα δικαιώματα και από ότι έμαθα χρόνια αργότερα είπαν στον πατέρα μου φεύγοντας: Φταις και εσύ που την έβγαλες όμορφη, τώρα όμως μάθε της να είναι και σεμνή, δεν φταίνε και αυτοί αγοράκια είναι . Ότι ζει σήμερα ο συγκεκριμένος κύριος οφείλεται στο προσωπικό του νοσοκομείου! … που συγκράτησε τον πατέρα μου.

Γυρίστε πίσω στο Αφγανιστάν κύριε Τσόκλη. Εδώ κινδυνεύετε να σας πετύχει στο δρόμο ο πατέρας μου, ή ο πατέρας και ο αδελφός κάποιας άλλης γυναίκας που κάποια ερωτικά πλάσματα( κατ΄εσάς) , την ανάγκασαν σε αυτή τη φυλακή της απάθειας και του φόβου. Για αυτό λοιπόν μην αναρωτιέστε γιατί δεν βάζουν και εμάς φυλακή. Ησυχάστε, εμείς καταδικαζόμαστε πάντα με ισόβια , εκείνοι τις περισσότερες φορές παραμένουν ελεύθεροι...
πηγή

Διαβάστε ακόμα:



1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Θα πρεπει να το υπερβεις. Η καταθλιψη δεν ειναι ασθενεια αλλα μετασχηματισμος του εγω. Ειναι μια γνησια ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ εμπειρια. Η απογοητευση θα ανοιξει την πορτα στην αμφιβολια που οδηγει στην αποστασιοποιηση σου απο τον πονο και στην ελευθερια. Μπορει να διαρκεσει 6 μηνες μπορει για παντα σε φθηνουσα μορφη αλλα να ξερεις καθε μερα θα ειναι και καλυτερη με περισσοτερες εμπειριες. Πολλες φορες βοηθαει να ξαναζησεις εκεινες τις στιγμες σαν σε αναπαρασταση ωστε να διακρινεις τα πραγματα οντας ωριμοτερη. Οδυνηρο αλλα αναγκαιο. Τα φαρμακα δεν βοηθανε. Απλως σε απο-κοιμιζουν σαν να περνεις το μπλε χαπι στο ματριξ.