Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Ο ΟΤΕ ΤΟΝ ΒΑΖΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΠΑΡΕΙΧΕ

Ειναι απιστευτα τα τυπακια στον ΟΤΕ περιστεριου.
τον φεβρουαριο που μας περασε πηγα στον οτε περιστεριου και πηρα το connex tv.
O υπαλληλος καποιος Ανεστης αφου ειδε οτι η γραμμη μου σηκωνει το
connex tv μου το εδωσε...
Απο τοτε ξεκινησε ο κακος χαμος...
Απο τις 17 φεβρουαριου δεν εχω ιντερνετ και φυσικα ουτε tv αφου
δουλευει απο το ιντερνετ.
τα τηλεφωνηματα μου ηταν καθημερινα,και η απαντηση τους παντα η
ιδια,"το προωθω στα συνεργεια".
Το αστειο της υποθεσης ειναι οτι οποτε επαιρνα μου λεγανε οτι "τα
συνεργεια ειπανε οτι ειναι μια χαρα η γραμμη σας".
Τι λετε μωρε παλουκαρια???και γιατι ξαναπηρα τηλεφωνο στις
βλαβες???για να πω καλημερα????
δεν αλλαξε τιποτα βεβαια...
Μετα απο 1,5 μηνα λοιπον μου εφεραν σπιτι ενα αλλο ρουτερ και μου
ειπαν να δω αν θα συνεχισει το ιδιο προβλημα.
Τα καθημερινα τηεφωνηματα στις βλαβες βεβαια δεν τα σταματησα...το
ιδιο βιολι ομως...
Στην ερωτηση μου αν "ολο αυτο τον καιρο που δεν εχω ιντερνετ και tv θα
χρεωθω",μου απαντουσαν οχι βεβαια θα γινει αποχρεωση"...
οσο ειδατε εσεις το "λεφτα υπαρχουν "αλλο τοσο ειδα και εγω την αποχρεωση...
Μετα απο πολυ ψαξιμο βρηκα το τηλεφωνο του κ Δρακου ( ειναι
προισταμενος του τεχνικου τμηματος περιστεριου),ο οποιος μου ειπε οτι
δεν υπαρχει περιπτωση να φτιαχτει γιατι η γραμμη μου δεν σηκωνει το
connex tv επειδη το metro εσκαψε στο περιστερι και εκοψε ολα τα
καλωδια...
Μου προτεινε λοιπον να γυρισω το tv πισω στο καταστημα και ετσι
τουλαχιστον θα ειχα ιντερνετ οπως πριν...
Αυτο και κανω παιρνω αγκαλια το connex tv και παω στο καταστημα,οπου
με ενημερωνουν οτι για να μου το κοψουν θα πρεπει να
πληρωσω ολο τον χρονο γιατι λεει οτι εχω υπογραψει οτι θα εχω το tv
για εναν χρονο.
Μετα απο φασαρια μου ειπαν να το ξαναπαρω αγκαλια και να φυγω γιατι
την καταργηση του connex τv πρεπει να την κανουν τα συνεργεια αφου
δουν οτι οντως εχω προβλημα...
Τελος αυγουστου ευτυχως το καταργησαμε το tv και συμφωνα με τους
ειδικους του οτε θα λειτουργουσε το ιντερνετ μια χαρα...

Σημερα λοιπον Σεπτεμβριο μηνα ακομα δεν το εχουν φτιαξει και οχι μονο αυτο...
ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΑΠΟ
ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ
ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ CONNEX TV ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΠΟΤΕ...
ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΣΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΦΡΑΓΗ ΚΙΟΛΑΣ...

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΟΤΕ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΠΟΥ 7 ΜΗΝΕΣ ΜΕ ΕΧΕΙ ΞΕΣΚΙΣΕΙ...
ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΑ ΖΗΤΑΕΙ...

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΣ
ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ ΤΟ ΣΤΑΘΕΡΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ..
ΓΡΑΦΩ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ...
ΟΠΟΙΟΣ ΚΗΦΗΝΑΣ ΤΟΥ ΟΤΕ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΜΠΟΡΕΙ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: