Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Ο "ΜΙΛΤΟΣ"με τα θλιμμενα ματια! ΥΙΟΘΕΤΕΙΣΤΕ ΕΝΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑΚΙ

ο Μιλτοςςςςςςςς........

ενα ψυχακι της κερατεας με ματια σπινθυροβολα, με την ΑΠΟΛΥΤΗ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΑΔΕΣΠΟΤΟΥ, του απλωνεις το χερι και λιωωωωνει απο αγαπη!!!

Ο ΜΙΛΤΟΣ ΖΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!!

ο Μιλτος εμπιστευεται μονο εμας!!!

μου ειπε να σας πω τα εξης: "ξερω, δεν ειμαι κανα σπουδαιο σκυλι, ειμαι και χρονιαρης...ολοι θελετε κουταβια ή ρατσατα σκυλια! εμενα δεν με θελει κανεις :-((( γι αυτο τοση λυπη στα ματια μου!! οσο και να κουναω την ουρα μου στους ανθρωπους ολο ξουτ και ξουτ και κλωτσιες τρωω...σε λιγακι δεν θα την κουναω πια...θα την βαλω στα σκελια και θα τρεχω μακρυα τους!! ακομα και τα σκυλια με κυνηγουν οταν παω να μπω στην αγελη τους!! "

ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΖΩΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟΝ ΜΙΛΤΟ??? τηλ. επικοινωνιας 6936862466 μαριαννα

Σχόλιο:Δείτε περισσότερες φωτο του γλυκούλη Μίλτου εδώ και χαρείστε του μία στέγη και μία ζεστή αγκαλιά. Να είστε σίγουροι πως θα σας το ανταποδώσει όσο δεν βάζει ο νους σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: