Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

ΚΥΡΙΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΗ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ!

ΑΛΛΑ ΛΕΤΕ ΚΙ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΤΕ

ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΤΑ @@ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΕΤΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΣΤΕ ΕΡΜΑΙΑ ΤΟΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥ ΣΑΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ!

ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ....

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ:"ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ,ΑΛΛΑ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΕ"!

ΔΕΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΗΚΑΤΕ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΛΕΣΕΙ


ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΑΙΤΗΣΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΘΡΟΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

ΠΙΑΣΑΤΕ ΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΦΟΒΑΣΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΑΦΗΣΑΤΕ

ΣΑΠΙΣΑΤΕ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΑΤΕ ΚΑΠΟΤΕ

ΤΕΙΝΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ

ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ

ΕΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΚΟΠΑΝΙΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ;

ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΟΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ρε φίλε νομίζω πως χάσαμε τον μπούσουλα σε αυτό τον τόπο... Δέν έχω καμία πρόθεση να υπερασπιστώ τον Καρατζαφέρη αλλά δεν νομίζω πως για την ζοφερή μας κατάσταση φταίει ο Καρατζαφέρης. Έντάξει, ας ακούσουμε επιτέλους μια σοβαρή κριτική για τον Καρατζαφέρη... και όχι κριτική τύπου κολάζ σαν αυτή της φωτογραφίας που έβαλες. Παρακολουθώ την βουλή σχεδόν καθημερινά και η δική μου κρίση άλλα μου λέει. Από πότε πουλάνε κάρβουνο και τα μπλόγκ?..... Όχι άλλο κάρβουνο ρεεεεε!!!