Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

Πάλι εθεάθησαν οι θεατές του Λαζόπουλου φτιαγμένοι με τσίπουρο!


Η ακόλουθη ανάρτηση που έδειχνε τους καλεσμένους στο ζωντανό του Αλ Τσαντίρ να ενισχύεται η "ευθυμία" τους με τα 25ράκια που κέρναγε στα διαλλείματα χορηγός του Λάκη, ανέβηκε πριν ένα χρόνο. Χθες η κατάσταση ήταν σνα να μην πέρασε μια μέρα. Διαβάστε:Ο Λάκης είναι πονηρός, και μας μεθάει συνεχώς!...

Κυριολεκτικά.

Το Video (κλικ) που έχει ανεβάσει στο Youtube "προσκεκλημένος" στο Al tsantiri και τραβηγμένο στο πρώτο διάλειμμα είναι απίστευτο. Οι συνεργάτες του Λαζόπουλου "προσφέρουν" αδιάκριτα ξεροσφύρι, 25αράκια (μάλλον ούζο η άλλο Σοσιαλιστικό αλκοόλ) στους θεατές-χειροκροτητές.



Σε ένα ΥΠΕΡπλήρες στούντιο από καυτά φωτιστικά χιλιάδων Kilowatt, δίπλα από ...άκρως εύφλεκτα υλικά, με ασυνόδευτους ανήλικους ,και οδηγούς που πρόκειται στη συνέχεια νυχτιάτικα να επιστρέψουν στην επαρχία, το όλο σκηνικό είναι μπαρουτοαποθήκη έτοιμη να εκραγεί.

Υπερβάλω?

Θυμάστε την μεγάλη φωτιά που κατάκαψε τα στούντιο του ALPHA στο Ρέντη

Στην πρόβα του Λάκη ξεκίνησε λίγο πριν την έναρξη της ζωντανής εκπομπής. Αν ξεκίναγε μετά, θα κλαίγαμε πολλούς "φτιαγμένους" θαυμαστές!!

Η παράσταση θα συνεχιστεί...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

τωρα εγω αναρωτιεμαι και λεω φωναχτα.μηπως καοιοι θελουν να κανουν κακο στον λαζοπουλο και τα λενε αυτα με το σκεπτικο πως δεν μου φαινεται κακο να βλεπειτην εκπομπη του σαν συγκεντρωση παρεας που περναει καλα μιας και λεει και σωστα πραγματα αρκετες φορες.λεω ομως και το αλλο.καποιος που εχει καταλαβει οτι παιζονται τετοια παιχνιδια κατα της χωρας του και την αγαπαει και την νοιαζεται,δεν θα ξεσηκωνοταν για να φτιαξει τα πραγματα.εκτος και αν εχει βρει και αυτος εν αμερος να λουφαξει.γιατι συνεχιζοντας την σκεψη μου οτι δεν διαφερει απο τους αλλους που μας δουλευουν μου ερχονται στο μυαλο κατι καλοκαιρια που ακουγα στις ειδησεις για διακοπες με κοτερα.υπαρχουν δειαληματα στην συνηδηση?αν κρινω με γνωμονα τι ειναι δικαιο και σωστο,παντα βαση της δικιας μου αντιληψης των πραγματων,τον βγαζω λαμογιο.αν κρινω με το σκεπτικο που επικρατει στους γυρω.τοτε ολα αυτα ειναι βλακειες που βρηκα στο ιντερνετ.κριμα παντως που στην ζωη μου εφτασα να θετω τετοια ερωτηματα στον εαυτο μου για καποιον ηθοποιο που κανει σατηρα και δεν σκεφτομαι τι να κανω για το μελλον μου(που οπως φαινεται εχει καταστραφει πριν καν γεννηθω)