Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

ΛΑΜΟΓΙΟΚΡΑΤΙΑ καί ΕΧΘΡΟΠΑΘΕΙΑ


Πάσχω από Εξευτελισμό και λαμογιοκρατία !!! Δεν πάσχω από ρατσισμό και ξενοφοβία…

Είμαι πια τριάντα έξι ετών…

Τα παιδιά μου, θα έλεγαν πως τα χρόνια μου είναι ήδη πολλά.

Οι γονείς μου αντιθέτως, θα πουν πως είναι ακόμη λίγα. Εκείνοι έχουν ζήσει τα διπλά, ίσως περισσότερα.

Πίσω όμως από ετούτη την κατάφαση, κρύβεται ένα διττό ερώτημα…

Εάν είναι πολλά, τότε έζησα και ανέχτηκα, ήδη αρκετά.

Εάν πάλι είναι λίγα, τότε, πότε ακριβώς θα βιώσω την ελεύθερη ζωή ενός πολιτισμένου ανθρώπου; Του ΕΛΛΗΝΑ;;;;

Σπούδασα και ακόμη σπουδάζω…Διάβασα και ακόμη διαβάζω…

Εργάστηκα σε πάρα πολλές και διαφορετικές εργασίες που κάθε φορά ξέπεφταν στο επίπεδο μιας απλής δουλειάς δίχως ουσιαστικά έσοδα…απλές απασχολήσεις…

Πότε ακριβώς ζήτησα ο Έλληνας, να με κρατάτε ασκόπως απασχολημένο;;;

Υπηρέτησα στις Ειδικές Δυνάμεις την περίοδο των Ιμίων (30/01/1996 -ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ-), οπότε και διαβίωνα για καιρό βρώμικος και νηστικός. Ξενύχτησα, κρύωσα, μάτωσα, μετρώντας πάντοτε γεμάτος αγωνία τις ημέρες με τη σκέψη στους δικούς μου που τους είχα αφήσει πίσω στην πρωτεύουσα, μην τυχόν και αποτύχω στο καθήκον μου να προστατεύσω την πατρίδα μου…την οικογένεια μου…

…Δεν ήθελα βλέπετε προφανώς, να βρεθούνε στα νώτα μου και εντός των συνόρων μας μη Έλληνες…γιατί δεν ξέχασα τι έπαθαν οι Κύπριοι το ‘74…ούτε η γιαγιά μου στη Σμύρνη το ‘22…

…Κι ύστερα άκουσα τον τότε Πρωθυπουργό να λέει «ευχαριστώ τους Αμερικάνους»…

…Άκουσα παράλληλα τον σημερινό ακατονόμαστο «ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ» να λέει, από τότε ακόμη, «ΘΑ ΠΟΥΜΕ (ΣΤΟΝ ΑΔΑΜΑΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ), ΠΩΣ ΤΗΝ (ΤΙΜΗΜΕΝΗ) ΣΗΜΑΙΑ (ΤΟΥ) ΤΗΝ ΠΗΡΕ Ο ΑΕΡΑΣ»…

…Κι όμως, αντί ο τελευταίος να παραπεμφθεί για εσχάτη προδοσία και για εξαπάτηση εις βάρος του ελληνικού λαού βάσει της ελληνικής νομοθεσίας, κυκλοφορεί ακόμη ελεύθερος και πόσο μάλλον, τόσα χρόνια μετά, βρέθηκαν εκείνοι που του παρέδωσαν ξανά, την μοίρα μας στα χέρια του…

…Πλέον, έχουμε 2011 και δεκαπέντε χρόνια μετά από εκείνο το φιάσκο, «εγώ ο ρατσιστής και ξενοφοβικός Έλληνας» βρέθηκα να ζω μέσα στην ίδια μου την πολυκατοικία, εντός της ελληνικής επικράτειας, μέσα στην πρωτεύουσα του κράτους μου, άξαφνα περικυκλωμένος και χωρίς να μου δοθεί το δικαίωμα της υπεράσπισης των εδαφικών μου δικαιωμάτων, από Πακιστανούς (μένουν ακριβώς δίπλα μου), Μαύρους (μένουν ακριβώς από πάνω μου), Αλβανούς (μένουν ακριβώς από κάτω μου) και λοιπούς Ευρωπαίους της Πρώην ΕΣΣΔ, με ένα και μόνο άτεκνο ζεύγος Ελλήνων ακόμη στο κτίριο!!!!

Πάσχω από εχθροπάθεια; Γιατί; Επειδή αναγκάζομαι να τους λέω κάθε πρωί Καλημέρα;

Θα με ρωτήσετε εάν με έβλαψαν και τι μου έκαναν οι άνθρωποι αυτοί;;;

Σας αντιστρέφω το ερώτημα ως εξής:

Πως με ωφέλησαν;;;

Γιατί πήραν τα πάντα από την πατρίδα μου χωρίς να δώσουν το παραμικρό;;;

Πως ξαφνικά μας έγιναν απαραίτητοι και ιδανικοί συμπολίτες;;;

Γιατί Έλληνες τους νοικιάζετε τα σπίτια σας;;;;

Πάσχω από εχθροπάθεια επειδή μέσα στο σπίτι μου θέλω να ζω όπως επιλέγω εγώ προσωπκώς;;;

Πάσχω από εχθροπάθεια επειδή δεν θέλω να ακούω αραβικά τραγούδια κάθε απόγευμα και δεν μπορώ να ανοίξω την μπαλκονόπορτα μου να μπει καθαρός αέρας γιατί βρωμάνε;;;;

Πάσχω από εχθροπάθεια επειδή κάτω από τις εισόδους των πολυκατοικιών της πρωτεύουσας, κάνουνε πιάτσα μαύρες, άσπρες και κίτρινες και τις βλέπουν τα ανήλικα παιδιά μας;;;

Πάσχω από εχθροπάθεια επειδή δεν τολμούν οι γυναίκες μας να περπατήσουν τη νύχτα μόνες;;;

Μέσα από τα σύνορα μου είναι το σπίτι μου!!!

Κι όποιος δεν έχει τον τελευταίο λόγο στο σπίτι του, βρίσκεται υπό κατοχή!!!

Μαζεύτηκαν όλες οι φυλές μέσα στο σπίτι μας, στρογγυλοκάθισαν στο τραπέζι μας, τρώνε το φαγητό των παιδιών μας και οι πολιτικάντηδες μας δίνουν οδηγίες πως να ζούμε, αν θέλουμε να τα πάμε καλά;;;;

Μα πάμε καλά;;;;

Δημιουργώντας τρομο-νόμους περί ρατσισμού και ξενοφοβίας;;;

Η εχθροπάθεια, δηλώνει επιθετικές τάσεις ναι ή όχι;;;

Επιτεθήκαμε εμείς οι Έλληνες πολίτες σε κανέναν;;;;

Καθίσαμε εμείς στο σβέρκο κανενός;;;

Εμείς αντιθέτως, αναγκαζόμαστε από την άθλια στάση σας πολιτικάντηδες, να βρεθούμε σε θέση άμυνας για ακόμη μια φορά, στους αμέτρητους αιώνες της αιματοβαμμένης μας Ιστορίας !!!

Μόνο που αυτό το παιχνίδι το ξέρουμε καλά!!!

Διαβάσαμε τον Όμηρο!!!

Μάθαμε λοιπόν πως: «ΕΙΣ ΟΙΩΝΟΣ ΑΡΙΣΤΟΣ ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΠΑΤΡΗΣ»

Έχετε την εσφαλμένη εντύπωση πως θα γίνουμε «πολύ-πολιτισμικοί γιατί «έτσι γουστάρουν κάποιοι άλλοι»;;;

Μέσα από τα σύνορα μου είναι το σπίτι μου!!!

Κι όποιος δεν έχει τον τελευταίο λόγο στο σπίτι του, βρίσκεται υπό κατοχή!!!

Αληθεύει πως ο Κίσσιγκερ είπε ότι οι Έλληνες είναι ατίθασοι;;;

Ε!!! κάτι θα είχε νιώσει κι αυτός στο πετσί του!!!

Αν και, εάν ήξερε ελληνικά ο αμόρφωτος βάρβαρος, θα έλεγε ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ!!!

Και επαναλαμβάνω…

Μέσα από τα σύνορα μου είναι το σπίτι μου!!!

Κι όποιος δεν έχει τον τελευταίο λόγο στο σπίτι του, βρίσκεται υπό κατοχή!!!

Θλίβομαι καθώς στην Ιερά Πατρίδα μου δεν μυρίζουν πια λουλούδια αλλά κατρουλιό κι αυτό μεταφράζεται ως εχθροπάθεια;;;

Ναι;;; Αλήθεια;;;

Όχι!!! Απλώς προσπαθείτε να μας τρελάνετε, να μας περάσετε το στραβό για ίσιο!!!

Αλλά τέτοια περίπτωση δεν υπάρχει…

…Θέλω να ανοίγω το παράθυρο μου και να μυρίζω τα λουλούδια μου όπως παλιά, το βασιλικό και τα τριαντάφυλλα μου χωρίς να βρωμάει η γειτονιά ολόκληρη από την απλυσιά και τα βαριά μπαχαρικά του πολύ-πολιτισμού που δεν ζυγώνει στην Εκάλη που ζείτε…

…Θέλω να ακούω αμιγώς ελληνικά και όχι να με ξυπνάνε οι βάρβαροι κάθε πρωί με άναρθρες κραυγές που δεν καταλαβαίνω ούτε ανέχομαι και ξένοι που δεν έχουν συναίσθηση ότι ζουν σε πολυκατοικίες και σε οδούς μαζί με ανθρώπους και όχι μόνοι τους μέσα σε τρώγλες και στις λάσπες με τα ποντίκια!!!

Θέλω να πεθάνω στην πατρίδα που γεννήθηκα και όχι μετανάστης στον τόπο μου!!!

Γι’ αυτό υπηρέτησα τη θητεία μου!!!

Δεν πάσχω λοιπόν από ρατσισμό και ξενοφοβία…

Πάσχω από Εξευτελισμό και λαμογιοκρατία !!!

Πάσχω από προδοσία!!!

Από αυτό πάσχω άχρηστοι, ξενόφερτοι «άρχοντες»!!!

Και πως είναι δυνατόν να είστε άρχοντες και ηγέτες για άλλους όντας εντολοδόχοι οι ίδιοι;;;;

Ο ίδιος ο πρωθυπουργός Jeffrey ομολόγησε το τι σκέφτεται για εμάς και πόσο σέβεται τον αμιγή ελληνισμό μας.

Ερωτώ!!!

Είπε ή όχι ότι εάν ο Έλληνας βουλευτής είχε ανάγκη από ελληνικό

DNA το κοινοβούλιο θα έμενε το μισό άδειο;;;

Τι άλλο περιμένουν οι Έλληνες να ακούσουν για να χωνέψουν την πραγματικότητα τους;;;

Να σταματήσουν να σφυρίζουν αδιάφορα;;;

Να θυμηθούν το «ΜΗΝ ΠΕΡΙΟΡΑΣΘΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ» του Περικλή;;;

Ο ελεύθερος πολιορκημένος, φιλότιμα σκεπτόμενος, περήφανος, αδάμαστος, ελληνικός λαός μας, δεν μασάει την καραμέλα που του φτύνετε. Μόνο τα αμόρφωτα παιδάκια που ντύσατε με κουκούλες και θολώσατε τη σκέψη τους μπορείτε να κατευθύνετε. Να τα υποκινείτε να πετάνε μολότωφ, πέτρες, βέλη ή ότι άλλο…

Να καταστρέφουν την περιουσία του κυρ’ Χαράλαμπου στη γωνία ή να προπηλακίζουν την κυρά Αγάπη στο περίπτερο, κόρη αναπήρου πολέμου…

Να καίνε εργαζομένους μέσα στο χώρο εργασίας τους…

Εμείς πετάμε με τη σκέψη!!!

Όχι, δεν είμαστε φαντασμένα παιδάκια. Συγχρόνως πατάμε γερά στην Ιερή μας Γη!!!

Διότι : «ΓΑΙΑΣ ΠΑΙΔΕΣ ΕΙΜΕΘΑ ΚΑΙ ΟΥΡΑΝΟΥ ΑΣΤΕΡΟΕΝΤΟΣ!!!»

Εσείς ξενοεκλεγμένοι πολιτικάντηδες είστε αυτοί που δεν έχετε συναίσθηση (ως ξένοι και σεις) ότι πατάτε την Ιερή Ελλάδα μας.

…Μα «η Ελλάδα σηκώνεται και τρώει τον ξένο…»αν αυτό σας θυμίζει κάτι. Κάποιον νομπελίστα, Έλληνα λογοτέχνη επ’ ονόματι Οδυσσέα Ελύτη…

Εσείς είστε αυτοί οι οποίοι περπατάτε με θράσος ανάμεσα μας, εσείς -ξένοι δάκτυλοι- τρώτε τους κόπους των Ελλήνων, εσείς ζείτε πλουσιοπάροχα εις βάρος μας, εσείς κυκλοφορείτε ανεμπόδιστοι με το αυθαίρετο δικαίωμα(;) να διακόπτετε την ήδη απίστευτη κίνηση στους δρόμους -που πληρώνουμε από τους φόρους μας- και μας στοιβάζετε σαν τα βόδια στις κεντρικές αρτηρίες των πόλεων, για όση ώρα χρειαστεί, έως ότου να περάσετε εσείς ανενόχλητοι.

Εσείς εκμεταλλεύεστε την νομοθεσία των Ελλήνων εις βάρος του λαού και αναγκάζετε τους αστυνόμους μας να σας υπερασπίζονται καθώς τους ορίσαμε φύλακες της έννομης τάξης εντός των ελληνικών συνόρων!!!

Μήπως είστε παιδιά ενός ανώτερου Θεού;;;; ποιοι εσείς;;; εσείς άχρηστοι εντολοδόχοι άρχοντες;;; Που σας κάθισαν στην καρέκλα ψηφοφόροι από το Πακιστάν τη Ρωσία και ποιος ξέρει από που αλλού;;;;;;;;;;

Που σας διατάζει η bilderberg;;;

Ο Έλλην πολίτης-οπλίτης, ήταν, είναι και θα είναι πάντοτε, ένας «ελεύθερος πολιορκημένος» ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

Μια αδάμαστη ψυχή!!!

Βάζει την πόλη πρώτη; Γίνεται πολίτης…

Βάζει το όπλο πρώτο; Γίνεται οπλίτης…

Το νου σας!!!

Είμαστε ακόμη οι Έλληνες του

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ

Αναγνώστης υπογράφων Πρόβατο το Ελληνικό

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

http://www.dete.gr/news.php?article_id=36478