Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Ευθανασία στα αδέσποτα ζητά καθηγητής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων! ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ Ο ΞΕΦΤΙΛΑΣ!

Όλα ξεκίνησαν μετά από τη δημοσίευση κειμένου ενός από τους συναδέλφους του, του καθηγητή Επιδημιολογίας Γιάννη Δημολιάτη, που εκδήλωνε δυσαρέσκεια για εκείνους που ταΐζουν τα αδέσποτα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και δεν τα αφήνουν στην τύχη τους να πεθάνουν, όπως ο ίδιος θα θεωρούσε καλύτερο. Και ενώ ο Γιάννης Δημολιάτης πρότεινε να αφήσουμε τα ζώα να πεθάνουν μόνα τους, ένα άλλο κοστουμαρισμένο αστέρι του Ελληνικού Πανεπιστημίου, ο Νικόλαος Μάνθος έσπευσε να συγχαρεί τον συνάδελφο του προτείνοντας ευθανασία για τα αδέσποτα!

Χαίρομαι ιδιαίτερα για την παράθεση των απόψεων του, οι οποίες νομίζω ότι ταυτίζονται με τις απόψεις της πλειοψηφίας των μελώντης Πανεπιστημιακής κοινότητας. Και, συμπέρασμα 10ο: επειδή δεν θα εφαρμοσθούν ή θα εφαρμοσθούν πλημμελώς τα προτεινόμενα, και θαπαραμείνει ένας αριθμός αδέσποτων στην Πανεπιστημιούπολη, μία λύση για το εν λόγω πρόβλημα είναι η ευθανασία.

Και δεν ήταν ο μόνος που συνεχάρη τον Δημολιάτη για το κείμενο του, και η Ερριέττα Πελίδου με χαρά δημοσίευσε το δικό της σχόλιο…

Δεν έχω δει καλλίτερη τοποθέτηση από την δική σας στο θέμα των αδέσποτων ζώων στο χώρο του πανεπιστημίου. Έτσι όπως εξελίσσεται το πρόβλημα δεν πρέπει να εκπλαγούμε αν σε λίγο δούμε κανένα γαϊδουράκι στο χώρο μας και γατούλες παρέα με τα σκυλιά μας. Δεν θα δυσκολευθούν να συμβιώσουν με τα κοινωνικοποιημένα σκυλάκια μας.

Άρα το πρόβλημα ζητά λύση άμεση και νομίζω ότι όλα αυτά που προτείνεται είναι εφαρμόσιμα, αν θελήσουμε να τα εφαρμόσουμε βέβαια, και δεν μετακυλούμε την ευθύνη στους ώμους άλλων. Η πανεπιστημιακή κοινότητα, από φοιτητές και ανώτατους δασκάλους οφείλει να ενεργοποιηθεί και να ακολουθήσει μία κοινή γραμμή πλεύσης με κύριο βέβαια υπεύθυνο για την τήρηση της την Πρυτανεία.

Είθε να συμφωνήσουμε σε κάποια σωστά μέτρα.

“Απολαύστε” και εσείς το κείμενο του καθηγητή και τα συμπεράσματα δικά σας!

Ο πληθυσμός ενός οποιουδήποτε ζωντανού είδους εξαρτάται από τη διαθέσιμη τροφή. Αυτό ισχύει τόσο για τα άγρια ζώα όσο και για τα οικόσιτα. Συμπέρασμα πρώτο: αν στην Πανεπιστημιούπολη δεν υπάρχει (με κανένα τρόπο) τροφή διαθέσιμη, το πρόβλημα των αδέσποτων σκύλων θα λυθεί από μόνο του ως δια μαγείας.

Κάθε ζώο που ταΐζεται, ανήκει σ εκείνον που το ταΐζει. Αυτό ισχύει για κάθε ζώο, από το πρόβατο, την κότα και την αγελάδα, μέχρι το σκύλο και τη γάτα. Συμπέρασμα δεύτερο: οι αδέσποτοι σκύλοι της Πανεπιστημιούπολης ΔΕΝ είναι αδέσποτοι. Έχουν δεσπότη. Είναι αυτός που τα ταΐζει.

Καθένας που ταΐζει ένα ζώο έχει και την ευθύνη του. Η πρώτη και βασικότερη να το έχει στον δικό του ιδιόκτητο χώρο. Συμπέρασμα τρίτο: οι δεσπότες των “αδέσποτων” σκύλων της Πανεπιστημιούπολης να κληθούν να πάρουν τα ζώα τους στο σπίτι τους.

Το τάϊσμα των σκύλων στην Πανεπιστημιούπολη φέρεται συχνά ως “οικολογική” πράξη. Τι πλάνη! Η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για βαθύτατα αντι-οικολογική πράξη, και απλά φανερώνει πλήρη άγνοια της δυναμικής των οικοσυστημάτων και των πληθυσμών των ειδών. Συμπέρασμα τέταρτο: το Πανεπιστήμιο οφείλει να (επαν)εκπαιδεύσει τα μέλη της κοινότητάς του πρώτα και κύρια, καί της ευρύτερης κοινότητας της πόλης επίσης.

Οι “αδέσποτοι” σκύλοι της Πανεπιστημιούπολης, πριν αποκτήσουν το νέο τους δεσπότη, είχαν τον πρώτο τους “κύριο”. Συμπέρασμα πέμπτο: να αναζητηθεί και να του επιστραφεί η ιδιοκτησία του. Με ανοιχτή διαφήμιση στα τοπικά ΜΜΕ, να καλέσει τους (πρώην) ιδιοκτήτες τους (ή και νυν: έχω δει ανθρώπους να έρχονται με τα ΙΧ τους και να αδειάζουν αποφάγια ή αγορασμένες τροφές κοντά στην έξοδο προς Πεδινή) να προσέλθουν να παραλάβουν την ιδιοκτησία τους.

Ο πρώτος του “κύριος”, αφού το χάρηκε ή μεγάλωσαν τα παιδιά του ή το βαρέθηκε ή ή ή… βρήκε τη ανακούφισή του: το απελευθέρωσε στην Πανεπιστημιούπολη! Τροφή εξασφαλισμένη από τους “οικολόγους” του Πανεπιστημίου, παρέα εξασφαλισμένη, στέγη εξασφαλισμένη (αν τα παίρνει ιδιαίτερα τα γράματα, θα μπορεί να κοιμάται και μέσα στην Κεντρική Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου). Συμπέρασμα έκτο: έντονη αρνητική διαφήμιση προς την πόλη: “Βαρεθήκατε το σκύλο σας; Σας τον παράτησαν τα παιδιά σας; Ξυπνάει τους γείτονες; Δεν έχετε τι να τον κάνετε τέλος πάντων; Στην Πανεπιστημιούπολη! Δωρεάν τροφή, δωρεάν στέγη, στρέματα ολόκληρα στη διάθεσή του να τρέξει να παίξει να κάνει τις ανάγκες του. Παρέα εξασφαλισμένη!” Ένα μόνο οφείλει να κάνει το Πανεπιστήμιο: να προστατέψει την πανεπιστημιούπολη από τους αδέσποτους δεσπότες.

Από την αγελάδα ελευθέρας βοσκής στο Μιτσικέλι μέχρι το σταβλισμένο πρόβατο δίπλα ή μέσα στην Πανεπιστημιούπολη, όλα φέρουν στο αυτί τους την ταυτότητά τους, ώστε όλοι να γνωρίζουν ποιο ζώο είναι αυτό και σε ποιον ανήκει. Κανένα από τα “αδέσποτα” της Πανεπιστημιούπολης δεν φέρει την ταυτότητά του στο αυτί του. Οι πρώην και νυν δεσπότες τους κρύβονται πίσω από την ανωνυμία. Συμπέρασμα έβδομο: ταυτότητα σε όλα τα σκυλιά του λεκανοπεδίου, ώστε η κοινωνία να μπορεί ανά πάσα στιγμή να απευθύνεται στον δεσπότη τους.

Ο οποίος και οφείλει, εκτός απ’ τη διατροφή τους, να φροντίζει και για τα εμβόλιά τους και για τη στείρωσή τους. Και για την περισυλογή των περιτωμάτων τους από τους δημόσιους χώρους. Συμπέρασμα όγδοο.

Ο οποίος αντί να σκέφτεται δύο φορές πριν αγοράσει ένα σκύλο, όπως θα έπρεπε, δεν σκέφτεται καμία, όπως τώρα. Και μόνο οι ευθύνες σε κάνουν να σκέφτεσαι διπλά και τρίδιπλα. Αν αγοράζεις ένα σκύλο για να κάνεις το κέφι σου και ταυτόχρονα μετακυλίεις τις ευθύνες σου στον ανυπεράσπιστο δημόσιο χώρο και στο κοινωνικό σύνολο… Συμπέρασμα ένατο.

Συμπέρασμα δέκατο: δικό σας!

Γιάννης Δημολιάτης

Επίκουρος Καθηγητής Υγιεινής & Επιδημιολογίας.



trupokarudos

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μου δίνετε πολλές φορές την εντύπωση ότι ενδιαφέρεστε πιο πολύ για τα ζώα παρά για τους ανθρώπους. Όταν δεν υπάρχουν λεφτά για μας, μπορούμε να κάνουμε καταφύγια για τα ζώα; Είναι καλύτερα να καλλιεργήσουμε(με τις διάφορες ασθένειες που έχουν), συνθήκες επικίνδυνες για όλους και συνάμα να τα αφήσουμε να βασανίζονται;

Ανώνυμος είπε...

ΓΝΩΡΙΣΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣΑ ΤΑ ΖΩΑ, ΕΙΠΕ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΚΑΠΟΤΕ. ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΝΟΥ ΤΟΥ ΞΕΦΤΙΛΟΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ?
ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΑΣΥΛΟ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΙΣ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ ΔΕΝ ΣΕ ΚΟΛΛΑΝΕ ΑΡΡΩΣΤΕΙΕΣ ΕΛΕΕΙΝΕ ΦΑΡΙΣΤΑΪΣΤΗ?

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΣΑΛΑΜΑΝΟΥΔΗ είπε...

---Ο πληθυσμός ενός οποιουδήποτε ζωντανού είδους εξαρτάται από τη διαθέσιμη τροφή.
---φαίνεται ότι οι ξεφτίλες πανεπιστημιακοί τρώνε καλά γιαυτό πολλαπλασιάζονται ανεξέλεγκτα.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε ανώνυμε, αν είσαι χορτοφάγος, δε χρησιμοποιείς εντομοκτόνα, δε σκοτώνεις κουνούπια, δεν πατάς μυρμήγκια, υποκλίνομαι ταπεινά σε όλα όσα είπες. Αν όμως όχι, εσύ είσαι ο φαρισαίος.Όσο για τους μετανάστες, να φύγουν όλοι αν γίνεται αλλά, είναι πιο πάνω από τα ζώα.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΣΑΛΑΜΑΝΟΥΔΗ είπε...

Στα σχόλια της ιστοσελίδας
http://epirus.tv/index.php?option=com_content&view=article&id=1540%3A2011-11-23-10-26-48&catid=58%3A2011-02-02-14-40-41&Itemid=53
αγανακτισμένοι πολίτες, αφού χαρακτήρισαν τον ξεφτίλα πανεπιστημιακό αντικοινωνικό, απάνθρωπο, αναίσθητο κάθαρμα που έχει εξειδίκευση σε ένα τομέα αλλά πλήρη έλλειψη παιδείας και πολιτισμού,
έγραψαν και τα παρακάτω ως απάντηση στις μπουρδολογίες του
ΚΑΛΛΙΓΑΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ 26-11-2011 22:45
αρα, αν κατάλαβα καλα, συμφωνα με τα λεγομενα του καθηγητη τωρα στον καιρο της κρισης που δεν υπαρχει διαθεσιμη τροφη για ολους τους αργοσχολους του ιδρυματος η μονη λυση ειναι να τους κανουμε ευθανασια γιατι σε λιγο καιρο θα περφερονται ανεργοι και αδεσποτοι. Μαλλον εχει δικιο
Ελενα Βρεττού 26-11-2011 16:35
Συμπέρασμα 10ο : Ο κύριος καθηγητής της επιδημιολογίας θα πρέπει να εξετάσει αν κάποιο μικρόβιο από αυτά που επεξεργάζεται, επικάθησε στον εγκέφαλό του και θαυμάζοντας τους συλλογισμούς του συρρίκνωσε την ψυχή του σε βαθμό που να μη καταλαβαίνει ότι άνθρωποι σαν αυτόν, με διαφορετική συλλογιστική πιθανόν, αλλά με την ίδια αναλγησία με αυτόν, θεωρούν εαυτούς ικανοποιημένους με την λύση που δίνουν γιά την "διάθεση" του ανεπιθύμητου σκύλου χωρίς να λαβαίνουν υπόψιν ότι πρόκειται γιά μιά ζωή με συναισθήματα, ανάγκες ψυχικές και σωματικές που αισθάνεται ΠΟΝΟ και που έχει ανάγκη από ΑΓΑΠΗ. Μάλλον όμως και ο κύριος καθηγητής, με την ψυχική του μικρότητα, δεν έχει κάποιον να τον αγαπήσει και προβάλλει τη μιζέρια του πάνω στα δύστυχα αδέσποτα με βαρύγδουπα συμπεράσματα και απύθμενη ανοησία.
Υ.Γ Σκέφτομαι να πείσω την κόρη μου να γίνει υδραυλικός. Εχει περισσότερες πιθανότητες να αισθάνεται!
LABROS PERAEUS 25-11-2011 19:47
Κατά την θεωρία σου λοιπόν, αφού σε πληρώνουμε, άρα σε ταϊζουμε, μας ανήκεις. Αν σταματήσουμε να σε πληρώνουμε ίσως πεθάνεις από την πείνα, αργά και βασανιστικά και τότε μάλλον θα σταματήσεις να γράφεις βλακοθεωρείες. Μάλλον κ.καθηγητά θα είσαι από αυτούς που σε αγνοούν όλοι και προσπαθείς να αποκτήσεις λίγο δημοσιότητα!!!
πηγή
http://epirus.tv/index.php?option=com_content&view=article&id=1540%3A2011-11-23-10-26-48&catid=58%3A2011-02-02-14-40-41&Itemid=53

Ανώνυμος είπε...

Φίλη Αλεξάνδρα, ε, και; Σημειωτέον ότι ούτε υπερασπίζομαι το συγκεκριμένο άνθρωπο(δεν ξέρω ούτε αυτόν, ούτε τα κίνητρά του), ούτε μπορώ να λάβω σαν ανατρεπτικό στοιχείο για την ορθότητα των απόψεών μου τον εκάστοτε όχλο.

Ανώνυμος είπε...

Είμαι φοιτητής του ΠΙ, όποιος δεν έχει ζήσει στην πανεπιστημιούπολη δεν μπορεί να μιλά. Υπάρχουν 60 σκυλιά σε μια μικρή έκταση, πεινασμένα πολλές φορές, έχουν στείλει δεκάδες παιδιά και ενήλικες στο νοσοκομείο δίπλα. Αλήθεια δεν σας καταλαβαίνω πολλές φορές, είστε φιλόζωοι ή ζωόφιλοι; Ενδιαφέρεστε περισσότερο για τα σκυλιά παρά για τους ανθρώπους; Δεν έχουν θέση τα σκυλιά στην πανεπιστημιούπολη, και προς Θεού δεν λέω να τα θανατώσουμε, εκεί είναι που έκανε το λάθος ο κ.Δ. αλλά κάλλιστα οι φιλοζωϊκές οργανώσεις μπορούν να τα πάρουν από κει, αφού βλέπουν ότι κινδυνεύουν. Το να τα αφήνουν στο πανεπιστήμιο, εκείνα να δαγκώνουν φοιτητές και οι φοιτητές να τα σκοτώνουν ε συγγνώμη κιόλας αλλά είναι βλακεία τους.

Ανώνυμος είπε...

eisai o malakas tou panepistimiou ioanninon gia auto grafeis kai autes tis mpourdes den ehei epitethei kanean skili se kanena fititi eina ola gluka kai pezoun kai trehoun kai parousiazeis mia eikona bromiki giati isos eisai to poutanaki tou dimoliati i eisai o idios o dimoliatis ena katharma eina amorfoto agramato pou grafei aerologies giati ektos apo tin gomena tou tin tzani den ehei allon!!!!opote bgalte skasmo osoi ton ipostirizete kai mathete na katalabenete ti paei na pei ZOI ohi me tin geniki enoia tis leksis eina kapos diskolo alla esto ena mikro kommataki opote otan ta zoa ginoun anthropoi tote makari na podopatisoun ola ta "mosharia" opos o dimoliatis pou eiani apotihimena atoma giati den ehei kati allo na kanei enas giatrospou egine mathimatikos auto ta leei ola ahahahah GIATI APLOUSTATA ITAN AHRISTOS KAI OLOI I EDRA TIS EPIDIMIOLOGIAS ME EKSERESI 1 atomo einai gia ta skoupidia den aksizoun oute na katharizoun to panepistimio opote alarga malakes tou dimoliti kopste fora min sas kopsoun esas giati pleon ta pragmata agrieuoun den tha iparhei pleon auto to autoforo tha iparhei to legomeno antipino!!!!skasmos kai mathete na eistea anthropoi o theos edose ta zoa stous anthropous na ta boithisoun alla distihos fenetai merikoi einai anomaloi amialoi STYLE dimoliati oti poio blakodes atomo ehie ftiaksei i fisi mazi me alla atoma!!!!ekso apo to panepistimio TA ILITHIA

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 13/1 μάλλον είσαι υπό την προστασία της ΖΩΟΠΙ αφού είσαι ζώο. Κοίτα μην φας καμιά φόλα..