Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Καλύτερα κουκουλοφόρος blogger, παρα προσκυνημένος δημοσιογράφος.



Όταν ο επώνυμος Σταμάτης Γιαννίσης έλαβε εντολή να χύσει χολή (δωρέαν) μέσω του μη "κερδοσκοπικού" ΜΜΕ aixmi.gr , κατά των ανώνυμων αρθρογράφων της μπλογκόσφαιρας, ήξερε τις συνέπειες. Μέχρι στιγμής έχει στιγματιστεί για το "συμβόλαιο" που ανέλαβε από τα δυνατά blogs, και όχι άδικα.
Κρίνοντας από ένα σημαντικό ποσοστό των αρθρογράφων στο αποτυχημένο διαδιακτυακό παρακλάδι του MEGA, αντιλαμβάνεται εύκολα κανείς την...
σκοπιμότητα της ύπαρξης του. Ο Όμιλος που το χρηματοδοτεί δεν κάνει καμιά επένδυση άσκοπα.
Ο "κονδυλοφόρος δηλώνει ότι:"Ευτυχώς, ακόμη εκεί που εργάζομαι, χωρίς μαύρη ρόμπα και κουκούλα αλλά με τα ρούχα που έφυγα από το σπίτι μου, υπογράφω αυτό που γράφω, και δεν φοβάμαι ότι θα χάσω τη δουλειά μου για κάποιο ενδεχόμενο λάθος μου".
Το adena-gr σαν απάντηση τον παραπέμπει στο "διάλογο" μεταξύ Τερενσ Κουϊκ και Μαριάνας Πυργιώτη που απολάυσαμε προχθές με οικοδεσπότη τον Γιώργο Παπαδάκη. http://nonews-news.blogspot.com

Οι προσκυνημένοι δημοσιογράφοι του MEGAλου καναλιού...


Καυγάς Κουϊκ-Πυργιώτη...
Ο Κουϊκ τα'ριχνε στους προσκυνημένους δημοσιογράφους του MEGAλου καναλιού, και παρξηγήθηκε η Μαριάννα Πυργιώτη.
"Άμα λές προσκυνημένους δημοσιογράφους, να λές κι ονόματα".
Τα ονόματα...δεν τα'πε ο Κουϊκ, αλλά τον έπιασε μια κρίση αυτοκριτικής, και είπε πως δυστυχώς αυτός στο παρελθόν υπήρξε "ντουντούκα ενός κόμματος".
"Εγώ δεν είμαι ντουντούκα, είμαι στέλεχος ενός κόμματος", απάντησε θιγμένη η Πυργιώτη.
"Τότε να καταθέσεις την δημοσιογραφική σου ταυτότητα" την παρότρυνε επιτιμητικά ο Κουϊκ για να πάρει την απάντηση.
"Την έχω ήδη καταθέσει,γιατί δεν δουλεύω, αν και δεν απαγορεύεται".
Ο "πυροσβέστης" Παπαδάκης μπήκε στη μέση, κι άρχισε να κάνει ερωτήσεις στο καθηγητή Κοντογιώργη για να ξεφύγει από το επεισόδιο..

P.s
Χίλιες φορές κύριε Γιαννίση "κουκουλοφόρος", παρά προσκυνημένος να γαυγίζω φανερά με ντουντούκα, στα τέσερα...


adena-gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: