Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

Απάντηση στη Liberation για το : «Ξεφτιλίσαμε τους απατεώνες, τεμπέληδες και gay Έλληνες»


Από την έρευνα -υπό κατασκευή-: «Η σύγχρονη Κατοχή της Ελλάδας»

του Π. Ξενάκη, Εκδότη – Δημοσιογράφου

«Ο Έλληνας δεν είναι μόνο απατεώνας, είναι και διεφθαρμένος. Και τις περισσότερες φορές είναι κι ομοφυλόφιλος»… Αυτό έγραψε, μεταξύ άλλων, ο δημοσιογράφος Στεφάν Γκιγιόν της Liberation στη Γαλλία και μπορείτε να το διαβάσετε στην παρακάτω διεύθυνση:

http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=105844&catid=7.

-Μπορώ να κατανοήσω την οργή των Ευρωπαίων για τα χρέη της Ελλάδας ακόμη κι αν δε μπορούν να κατανοήσουν τη δική μας οργή.

-Μπορώ να κατανοήσω την έκπληξη τους για τη λαμογιά που επικρατεί στην Ελλάδα, ακόμα κι από πολλούς απλούς πολίτες, μιας που το ίδιο το κράτος δεν προστάτευσε τους Έλληνες. Αντιθέτως τους δίδαξε και τους προέτρεψε να κλέβουν κι αυτοί.

-Μπορώ να κατανοήσω το ότι κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν πως οι δικοί τους πολιτικοί, οι δικές τους εταιρείες και διάφορα άλλα δικά τους, επωφελούνταν, έκαναν και προέτρεπαν και άλλους να κάνουν τις δικές τους λαμογιές, εις βάρος της Ελλάδας και εντέλει προς όφελος, όχι μόνο δικό τους, αλλά και των κρατών τους.

-Μπορώ να κατανοήσω ότι μας έχουν γραμμένους και ακόμη και μέσα στην κρίση κανονίζουν να μας πουλάνε όπλα γιατί δε θέλουν να μας σώσουν αλλά θέλουν να κερδίσουν εις βάρος μας.

-Μπορώ να κατανοήσω το ότι δεν έχουν αντιληφθεί την προπαγάνδα εις βάρος της Ελλάδας με σκοπό την εκπλήρωση πολλών σκοτεινών σχεδίων και συμφερόντων.

-Μπορώ να κατανοήσω πως δε γνωρίζουν ότι άλλος Έλληνας πολιτικός και άλλο Έλληνας.

-Μπορώ να κατανοήσω ότι δε μπορούν να κατανοήσουν πως οι Έλληνες πολιτικοί δρουν σε καίρια ζητήματα εναντίον της Ελλάδας παλαιόθεν.

-Μπορώ να κατανοήσω το ότι δεν έχουν αντιληφθεί πως αν βγει κάποιος πολιτικός, κόμμα ή νέο καθεστώς που πραγματικά θέλει να δράσει υπέρ της Ελλάδας, κηρύξει ως απεχθές το χρέος, βγάλει τα ορυκτά, διεκδικήσει τις γερμανικές αποζημιώσεις, βάλει πραγματικά το μαχαίρι στο κόκαλο, φτιάξει ένα πραγματικά διαφορετικό πολιτικό σκηνικό κ.α., και όλα αυτά γιατί τα δικαιούνται αληθινά οι Έλληνες πολίτες, μπορεί για πλάκα να στείλει την ευρωζώνη και τους ευρωπαίους στα τάρταρα.

-Μπορώ να κατανοήσω πως λένε όσα λένε για το ότι οι Έλληνες κλέβουν το κράτος κ.α. χωρίς να αποκαλύψουν ή να νοιάζονται ότι οι μισθοί μας (όπως και οι διάφορες παροχές) είναι, και ήταν ανέκαθεν, πολύ μικρότεροι από τους δικούς τους.

-Μπορώ να κατανοήσω το ότι δε μπορούν να αντιληφθούν ότι η Ελλάδα (τουλάχιστον μέχρι πρότινος) είχε ευαισθησία στους ανθρώπους της και π.χ. οι γυναίκες είχαν ευνοϊκότερη εργασιακή μεταχείριση ή γενικώς οι άνθρωποι συνταξιοδοτούνταν νωρίτερα κ.α.

-Μπορώ να κατανοήσω ότι δε μπορούν να χωνέψουν την αναρχία των συστημάτων μας όπου βρίσκονταν καθαρίστριες μιας υπηρεσίας να παίρνουν μισθούς ίσους, ή και υψηλότερους, από τους διευθυντές μιας άλλης υπηρεσίας.

-Μπορώ να κατανοήσω ότι δεν ξέρουν τι θα πει να έχεις γείτονα την τουρκία και πόσο αυτό μας κοστίζει συνέχεια σε αμυντικές δαπάνες τις οποίες εισπράττουν αυτοί ενώ εμείς πληρώνουμε και τις μίζες.

-Μπορώ να κατανοήσω ότι δεν ξέρουν τι θα πει να μεγαλώνεις και να προσπαθείς να επιβιώσεις σε ένα εντελώς αναξιοκρατικό περιβάλλον όπου όποιος έχει ικανότητες και γνώσεις δεν περιβάλλεται από ασφάλεια και στοργή και δεν προωθείται (όπως κάνουν στα μέρη τους λόγου χάρη) παρά μόνο πάει στον πάτο εκτός κι αν είναι κομματόσκυλο και φιλοκατουροποδιάς.

-Μπορώ να κατανοήσω ότι δεν ξέρουν και δεν ενδιαφέρονται για το ότι οι Έλληνες ήταν βασικότατος λόγος για το ότι δεν κυριάρχησε ο Χίτλερ και σήμερα θα ήταν πολύ διαφορετική η Ευρώπη. Γιατί νίκησαν το Μουσολίνι, αντιστάθηκαν στους Γερμανούς, τους καθυστέρησαν από το να πάνε στη Ρωσία και στη Βόρεια Αφρική, έκαναν εξήμισι μήνες να πέσουν (οι Γάλλοι και πολλοί άλλοι έπεσαν σε δεκαπέντε μέρες), έδωσαν ελπίδα σε όλη την Ευρώπη, πολέμησαν με τους συμμάχους κι αυτό το πλήρωσαν ενώ μπορούσαν να αφήσουν τον Άξονα να περάσει, να μη πάθουν τίποτα και να τελειώσει ο πόλεμος με νικητή τον Χίτλερ ο οποίος μας άφηνε και τα κερδισμένα εδάφη της Αλβανίας στον ελληνοϊταλικό πόλεμο, σε αντίθεση με τους συμμάχους που μας έβαλαν να φαγωθούμε μεταξύ μας παρότι τους βοηθήσαμε και δε μας άφησαν ούτε τα κερδισμένα.

-Μπορώ να κατανοήσω ότι έχουν κόμπλεξ απέναντι στον αρχαίο μας πολιτισμό και θέλουν να μας εκδικηθούν γι’ αυτό και να πληγώσουν την περηφάνια μας.

-Μπορώ να κατανοήσω το ότι δεν τους ενδιαφέρει να μάθουν πως όλο αυτό το χρέος είναι δημιούργημα σχεδίου εναντίον των Ελλήνων αλλά, σιγά-σιγά, και όλων των άλλων λαών.

-Μπορώ να κατανοήσω ότι φοβούνται παρότι εμείς δικαιολογημένα ήμαστε πολύ περισσότερο φοβισμένοι και τρομοκρατημένοι.

-Μπορώ να κατανοήσω εντέλει πως τους νοιάζει να σωθούν αυτοί, να μη χάσουν αυτοί και απλά χέστηκαν για την Ελλάδα και τους Έλληνες.

Δεν πρόκειται όμως να δεχτώ με τίποτε, και με καμία κυβέρνηση, αυτά που λέει ο Στεφάν Γκιγιόν, και η συνένοχη Liberation που τα δημοσίευσε, και ειδικά τον χαρακτηρισμό «ομοφυλόφιλοι Έλληνες» παρότι είμαστε αναγκασμένοι να δεχτούμε τόσα άλλα.

Γι’ αυτό και θα του απαντήσω με αλήθειες:

Η ξακουστή, ανάμεσα στις γυναίκες τους, σεξουαλική φήμη μας, αυτή του Greek Lover και του Greek Kamaki, τελικά φαίνεται πως τους πείραξε πολύ. Κι εμείς που νομίζαμε πως τις αφήνατε να έρθουν σε μας για να πηδηχτούνε γιατί εσείς τον παίρνατε… Όχι όμως να μιλάνε οι Γάλλοι, ο πρώτος και ο πιο ελευθεριάζων λαός, ειδικά στον έρωτα και ένεκα δημοκρατίας, που είναι ξακουστοί πως έχουν κάνει τα αίσχη εδώ και αιώνες (ρωτήστε και τον παρ’ ολίγο πρόεδρο σας Ντομινίκ Στρος Καν).

Που μόνο το Λουδοβίκο τον 14 να βάλουμε είχε σπείρει καμιά 27αριά χιλιάδες μπάσταρδα και πήδαγε μέχρι και τις γυναίκες των υπουργών του και οι παππούδες σας το είχαν για τιμή τους και καμάρι τους…

Εδώ είχαμε μια οικογενειακή γνωστή μας Γαλλίδα, γρια πλέον, η οποία είχε πνίξει τα μισά παριζιάνικα, και μη, κουνέλια από τη δεκαετία του ’40 και δώθε. Κι αυτό το έκανε ακριβώς γιατί της επιτρεπόταν κοινωνικά όταν εδώ, την ίδια εποχή, θα είχε πάει από κάποια φαλτσέτα συγγενή της. Εγώ ο ίδιος κάποτε γνώρισα μια Γαλλίδα (στην Ιρλανδία μάλιστα) και μια λέξη έχω να πω: τσουλί!

Γι’ αυτό λοιπόν κωλοευρωπαίοι (και λοιποί) τα οργανώσετε όλα αυτά, για να μας πάρετε τα φράγκα, και όλα τ’ άλλα, μα και για να μας ξεφτιλίσετε από πάνω!

Ένα να ξέρετε: ο λαός των Ελλήνων, όσο κι αν τον διαφθείρατε με τα δυτικά σας ήθη, μπορεί να ήταν αδιάφορος έως τώρα αλλά δεν είναι ίδιος με τους ξεφτιλισμένους του πολιτικούς. Ο κώλος σας το ξέρει, κι αν όχι ο δικός σας, σίγουρα των γυναικών σας. Για κλάστε και οι δύο και δείτε μετά, μυρίζει σουβλάκι;; Διότι αν μυρίζει σουβλάκι κάπου κατά ‘δω …σουβλίστηκε!

Υ.Γ.: Μη νομίζετε πως τόσα χρόνια δε σας είχαμε πάρει χαμπάρι πως ξενηστικώνατε με μια σαλατούλα και μια μπίρα ενώ σας πεταγότανε τα μάτια έξω όταν στα ελληνικά διπλανά τραπέζια φέρνανε με τις δεκάδες τα πιάτα. Ή όταν από τα ελληνικά μπακάλικα και μανάβικα έφευγαν με τα κοντέινερ τα ψώνια…

Υ.Γ. 2: Θέλω να πιστεύω ότι ο πατροπαράδοτα φίλος γαλλικός λαός δεν έχει την ίδια άποψη με τη Liberation.

Υ.Γ. 3: Η Ελλάδα, μετά από χρόνια, ξεσηκώνεται και ξεπερνώντας την αιώνια εθνική της φαγωμάρα ετοιμάζεται για να ενωθεί ξανά. Αν δεν έχετε διαβάσει την ελληνική ιστορία για να ξέρετε τι σημαίνει αυτό, ένα σας λέω: Τρέμετε!!!

Υ.Γ. 4: Κι εγώ πλάκα κάνω φυσικά.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

το πήγαινες μια χαρά, με λογική, επιχειρήματα και ιστορικές αλήθειες, έστω και συνοπτικές -με κίνδυνο να καταστούν ''ανιστορικές'', και μετά το ...σκότωσες όταν άρχισες για γκρικ καμάκια και λοιπά!

κρίμα

Ανώνυμος είπε...

«Ο Έλληνας δεν είναι μόνο απατεώνας, είναι και διεφθαρμένος. Και τις περισσότερες φορές είναι κι ομοφυλόφιλος»…


Ίσως η πρόταση διαβάστηκε βεβιασμένα... Ας το θέσω διαφορετικά: αντί να δώσουμε έμφαση στη λέξη ''ομοφυλόφιλος'', και αντιληφθούμε τα κατηγορούμενα σε παράθεση, δηλαδή ο έλληνας είναι χ, ψ, ω, ΚΑΙ ομοφυλόφιλος, τί θα γινόταν αν διαβάζαμε την ίδια πρόταση δίνοντας έμφαση στο ''και τις περισσότερες φορές'';

«Ο Έλληνας δεν είναι μόνο απατεώνας, είναι και διεφθαρμένος. ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ είναι ΚΙ ομοφυλόφιλος»…

Δεν μας λέει ο μάγκας στο όντως εμπαθέστατο λογίδριό του ότι μερικοί ή πολλοί έλληνες είναι ομοφυλόφιλοι, αλλά ότι ένας έλληνας, ο έλληνας, είναι ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ομοφυλόφιλος, δηλαδή: ο ίδιος έλληνας κάποιες φορές, δεν είναι ομοφυλόφιλος, και κάποιες είναι...

Αληθεύει αυτό; Εχει ενδιαφέρον. Αρκεί να συμφωνήσουμε τί εννοούμε με τον όρο ''ομοφυλόφιλος''....

Σήμερα οι περισσότεροι θα συμφωνήσουμε ότι ο. είναι αυτός που διανοητικά έλκεται, συναισθηματικά ερωτεύεται, σεξουαλικά ερεθίζεται από άτομα του ιδίου φύλου.

Σε παραδοσιασκές κοινωνίες όμως, όπως η δική μας, όπως όλες οι μεσογειακές κοινωνίες, όπως οι ισπανόφωνες, ΄΄μάτσο΄΄ κοινωνίες, ο ομοφυλόφιλος δεν είναι ακριβώς ο παραπάνω, αλλά αυτός που έχει χάσει τον ανδρισμό του, την μπέσα του, το ηθικό στάτους του, αυτός που είναι ''γυναικωτός'', δειλός, ψεύτης... αυτός που είναι ΠΑΘΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ στην γεννετήσια πράξη αλλά ΚΑΙ στα προβλήματα της ζωής. Είναι, κοινώς, πούστης - από το τουρκικό pousht συνώνυμο του κίναιδος.

Ενδέχεται λοιπόν ο θρασύδειλος και εμπαθής γάλλος ΄΄δημοσιογράφος΄΄ να έχει μπερδέψει έναν σύγχρονο ορισμό της ομοφυλοφιλίας με έναν πιο παραδοσιακό αντι-ορισμό της, εξ ου και η δική μας παρανόηση ή βεβιασμένη ανάγνωση:

Παραδοσιακά ένας άντρας παραμένει Αντρας, αρσενικό, γαμίκουλας όσο διατηρεί ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ ρόλο στο σεξ. Όσο συμβαίνει αυτό, μπορεί να έχει σεξουαλικές σχέσεις, με άντρες, γυναίκες, παιδιά, κατσίκια κι ό,τι άλλο γουστάρει, χωρίς η κοινωνία να τον θεωρεί ''γυναικωτό''... Ο σεξουαλικός προσανατολισμός δηλαδή καθορίζεται από τη στάση στο σεξ, κι όχι από το φύλο του ερωτικού παρτενέρ.

Ο ίδιος όμως εκπίπτει της αρσενικότητάς του εάν τολμήσει και περάσει στον παθητικό ρόλο, ακόμη κι αν πηγαίνει μόνο με γυναίκες.

Άλλωστε δεν είναι τυχαίες οι μαρτυρίες πολλών ιερόδουλων σύμφωνα με τις οποίες οι πελάτες τους τις βάζουν να τους κάνουν πολλά τέτοια ενεργητικά ...νταχτιρτί, γιατί πολύ απλά οι ''βαρύμαγκες'' δεν θα τολμούσαν ποτέ να τα ζητήσουν από γκόμενα, σύντροφο ή σύζυγο.

Από την άλλη πλευρά οι πιο παραδοσιακοί αρσενικοί ΄΄τον-χώνω-όπου-βρω γιατί αυτό με κάνει άντρα΄΄, αναζητούν και όντως έχουν ερωτικές σχέσεις με ομο-φύλους, όχι γιατί είναι ομο-φυλό-φιλοι με τον σύγχρονο ορισμό, αλλά γιατί έτσι επιβεβαιώνουν την απόλυτη αντρίλα τους βάσει του παραδοσιακότερου ορισμού του μη-γυναικωτού.

Και είναι πολλές οι μαρτυρίες για όσους τα παρακολουθούν αυτά, από ιατρικής, ψυχολογικής και κοινωνιολογικής πλευράς, λίαν καθώς πρέπει και ΄΄υπεράνω πάσης υποψίας΄΄ ανδρών με δ, που αναζητούν το αντρικό σώμα για μια βραδυά, 30 φορές το χρόνο....

Οπότε, μπορούμε να καταλήξουμε μετά από μια πιο ψύχραιμη ματιά ότι ο εμπαθέστατος γάλλος βλάξ δεν είναι και πάρα πολύ μακρυά από την αλήθεια...όπως δεν είναι καθόλου μακρυά όταν γράφει για αδήλωτες πισίνες, συντάξεις ΙΚΑ σε νεκρούς, και επιδόματα αναπηρίας σε μη αναπήρους

Π. Ξενάκης είπε...

Απάντηση στον ανώνυμο 2:

Προσωπικά θεωρώ ότι αυτοί που πηγαίνουν με άντρες με οποιοδήποτε τρόπο είναι ομοφυλόφιλοι.
Θεωρώ όμως τους ενεργητικούς ακόμη πιο ανώμαλους διότι πολύ απλά πρέπει να έχεις στύση.
Πως λοιπόν θα επιτευχθεί αυτό βλέποντας ένα πράγμα τριχωτό, ίσιο, άκολο, άβυζο, με καλαμπαλίκια και χωρίς την ανεπανάληπτη γυναικεία ομορφιά και γλυκύτητα, που παρότι είναι πουτάνες μυρίζουν υπέροχα;;!! Ένα πράγμα που προσπαθεί να δείξει γυναίκα με τον ίδιο τρόπο που μια ρέγγα θα προσπαθούσε να δείξει πως μοιάζει με σοκολατίνα;;
Πως μπορεί να σ' ελκύσει ένα τέτοιο πράμα, με οποιονδήποτε τρόπο; Είναι εντελώς αφύσικο, πρέπει να είσαι πραγματικά ανώμαλος, πρέπει να είσαι κτήνος, είναι σα να βλέπεις σκατά και να σου 'ρχεται η όρεξη να τα φας. Πως να διεγερθείς μ' ένα τέτοιο πράμα;;
Οι "άντρακλες" λοιπόν που λες θα έπρεπε να είναι για περισσότερο φτύσιμο από τους αποκάτω (όχι πως αυτοί είναι καλύτεροι). Αν κι αυτοί που φτύνουν είναι πολλές φορές τα ίδια και χειρότερα, είναι κίναιδοι ψυχής με ότι αυτό συνεπάγεται ή και κανονικοί κίναιδοι που προσπαθούν να πιαστούν από κάπου χωρίς να φανερωθούν μήπως και τους κάτσει.
Παρ' ολ' αυτά, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, ειδικά όταν δεν γίνεται προσηλυτισμός και δόλια προβολή. Είναι τουλάχιστον ανοησία, κακοήθεια, ανωριμότητα ν' ασχολούμαστε με το τι κάνει ο ένας κι ο άλλος, ειδικά με τα τόσα προβλήματα που υπάρχουν καθημερινά. Ταυτόχρονα φανερώνει ότι κάτι υπάρχει μέσα σ' αυτόν που ασχολείται με αυτά τα πράγματα.
Τέλος, τα ζώα όμως δε σου φταίνε και πάρτο πίσω κι όσο για τα παιδιά, όποιος κάνει οτιδήποτε σε παιδί θέλει τουλάχιστον τσιγκέλωμα από τους όρχεις για να μην αναφερθώ στο παράνομο του θέματος.

Υ.Γ.: Ρατσιστής δεν είμαι και εκφράζω μόνο την προσωπική μου άποψη, χωρίς να θέλω να προσβάλλω κανέναν εκτός από τους πάσης φύσεως κακοπροαίρετους.
Ας κάνει ο καθένας ότι θέλει χωρίς όμως να ενοχλεί τους άλλους, άμεσα ή ύπουλα ή προσβλητικά και κυρίως παράνομα ή ανήθικα