Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

Αγαπούλα...άρπα μια μηνυσούλα...Μέχρι και μερίδιο απο τα κέρδη της διαφήμισης ζητάει ο Ψωμιάδης.



Εξώδικο σε γνωστή εταιρεία κινητής τηλεφωνίας έστειλε ο Μάκης Ψωμιάδης, ζητώντας την παύση προβολής της τηλεοπτικής διαφήμισης στην οποία ο πρωταγωνιστής υποδύεται τον πρόεδρο ποδοσφαιρικής ομάδας που βρίσκεται στη φυλακή και λέει την φράση «αγαπούλα, την... κουκούλα». Ο πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ Καβάλα, ο οποίος κρατείται στα Σκόπια, ζητεί να σταματήσει άμεσα...
η μετάδοση της διαφήμισης, ενώ επιφυλάσσεται των νομίμων δικαιωμάτων του για αποζημίωση «λόγω ηθικής βλάβης, λόγω προσβολής της προσωπικότητάς μου, καθώς και για απόδοση του κέρδους που αποκομίσατε (σ.σ. η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας) χρησιμοποιώντας στοιχεία της προσωπικότητάς μου».

Μάλιστα, στο εξώδικο που απέστειλε, ο κ. Ψωμιάδης επικαλείται την συνέντευξη του ηθοποιού Τάκη Σπυριδάκη -και πρωταγωνιστή στη διαφήμιση- στα «ΝΕΑ Σαββατοκύριακο», αναφέροντας:

«Είναι προφανές ότι ο ηθοποιός που υποδύεται τον ‘’Πρόεδρο’’ υποδύεται εμένα. Η όλη διαφημιστική καμπάνια Σας στηρίζεται μάλιστα σε ατάκες που έχουν ταυτιστεί με εμένα, όπως η λέξη ‘’αγαπούλα’’ αλλά και άλλες, οι οποίες ταυτίζονται από το κοινό και συνδέονται συνειρμικά και άμεσα με την προσωπικότητά μου».
omertanews
vendeta

Δεν υπάρχουν σχόλια: