Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

Η ΝΑΤΑΣΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΤΙ ΕΙΠΕ Η ΜΟΥΣΧΟΥΡΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ!

Τις δηλώσεις της σε γερμανική εφημερίδα σχολίασε η Νατάσα Θεοδωρίδου

Τα όσα είπε η Νάνα Μούσχουρη σε γερμανική εφημερίδα σχετικά με την κρίση στην Ελλάδα, σχολίασε σε συνέντευξή της η Νατάσα Θεοδωρίδου. «Δεν έχω μελετήσει επακριβώς αυτά που είπε. Αυτό που έχω εγώ να πω, επειδή την έχω γνωρίσει, είναι πως η Νάνα Μούσχουρη αγαπά πάρα πολύ την Ελλάδα και έχει πάντα διάθεση να προάγει οτιδήποτε ελληνικό» δήλωσε η Νατάσα Θεοδωρίδου στο περιοδικό «Εγώ».

«Μένοντας τόσα χρόνια στο εξωτερικό, είναι πολύ καλή γνώστρια των πραγμάτων και κρατώ μια επιφύλαξη για το αν μεταφέρθηκαν σωστά αυτά που είπε», κατέληξε η Νατάσα Θεοδωρίδου.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Η ΝΑΤΑΣΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ ΔΦΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΤΗΣ ΜΟΥΣΧΟΥΡΗ.
ΝΤΡΟΠΗ ΤΗΣ.