Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Σεραφείμ και «προοδευτικός ρατσισμός»



Του Χρήστου Χαρίτου πολιτευτή ΛΑ.Ο.Σ Α Πειραιώς

Η κ. Λώρη Κέζα είναι «προοδευτική» αρθρογράφος του Βήματος. Στις 3/1 έγραψε ένα άρθρο με θέμα «Τζαμί και αγιαστούρα», με αφορμή την νομική προσφυγή του Σεβ. Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ εναντίον της ανεγέρσεως του τζαμιού στην Αθήνα.

Η κ. Κέζα επιτίθεται με πρωτοφανείς χαρακτηρισμούς εναντίον του κ. Σεραφείμ, θυμίζοντας τους σταλινικούς εισαγγελείς στις δίκες της Μόσχας.

Γράφει μεταξύ άλλων: «Εκείνοι που εκδηλώνονται με πάθος είναι κατά κανόνα γραφικοί, οπαδοί της εθνικής καθαρότητας, ακραία στοιχεία της Ορθοδοξίας. Η τελευταία εκδήλωση χριστιανικού πάθους, αφορά την προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας 10 πολιτών, με προεξάρχοντα την μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ, γνωστό για την μισανθρωπία που επιδεικνύει σε όσους αποκλίνουν από όσα εκείνος θεωρεί σωστά»!

Αυτός είναι ο απόλυτος «προοδευτικός ρατσισμός». Από πού πηγάζει η «γνωστή μισανθρωπία» του κ. Σεραφείμ; Από τα χιλιάδες συσσίτια που προσφέρει στις Εκκλησίες του Πειραιώς σε απόρους και αστέγους, ανεξαρτήτως της εθνικότητος και του θρησκεύματός τους; Από τις χρηματικές ενισχύσεις που δίνει σε φτωχά ζευγάρια, που παντρεύονται; Από την στέγη και περίθαλψη που προσφέρει σε αναξιοπαθούντες γέροντες στο Γηροκομείο Πειραιώς; Από εκεί φαίνεται η «μισανθρωπία του»;

Συνεχίζει η κ. Κέζα: «Η ανοιχτή αγκαλιά στο Ισλάμ δηλώνει ταυτόχρονα ανοχή στο ξένο, στήριξη στη φτώχια, διευρυμένους πολιτισμικούς ορίζοντες, διάθεση για κοινωνικές αλλαγές, άρα προοδευτισμός, άρα Αριστερά. Η επιφύλαξη πάει πακέτο με τη σημαία, τον εθνικό ύμνο, τα συστήματα συναγερμού, την υπεράσπιση της καθημερινότητας, άρα συντηρητισμός, άρα Ακροδεξιά.». Εδώ αρχίζουν τα τραγούδια! Που έχει δει η κ. Κέζα την «ανοικτή αγκαλιά του Ισλάμ»; Στις κλειτοριδεκτομές που γίνονται σε πλείστες ισλαμικές χώρες, στους λιθοβολισμούς των μοιχών, στις δολοφονίες των ανθρωπιστικών αποστολών; Και αυτό είναι η «προοδευτική-αριστερή» απάντηση στο πρόβλημα, όλα τα άλλα είναι ακροδεξιά;

Θα συμφωνήσω μόνο στο ότι «δεν μπορούν να επιτρέπονται τελετές αυτομαστίγωσης στο δρόμο, να χτυπιούνται σιίτες με λεπίδια κάτω από μπαλκόνια του Πειραιά και να κυκλοφορούν στάζοντας αίματα. Το ερώτημα είναι γιατί αφήνουμε τα ακραία στοιχεία να πρωταγωνιστούν σε μια συζήτηση που αφορά πρωτίστως τον πολιτισμό. Είναι ανάγκη να βγαίνει μπροστά ο μητροπολίτης Σεραφείμ»;

Ποιο είναι τελικώς το πρόβλημα; Ότι βγαίνει μπροστά ο κ. Σεραφείμ και ενοχλεί την ιδεολογική ηγεμονία της «προοδευτικής-αριστερής» διανοήσεως της κ. Κέζα; Της χαλάει μήπως την «προοδευτική» avant-garde αισθητική της για την πολύ-πολιτισμική Αθήνα; Μήπως δεν σέβεται επαρκώς ο κ. Σεραφείμ «την ανοιχτή αγκαλιά του Ισλάμ» και θα πρέπει να λιθοβοληθεί, προς παραδειγματισμό;

Για πολλοστή φορά επιχειρείται ένας ηθικός διασυρμός του Σεβ. Μητροπολίτη Πειραιώς. Όσοι το επιχειρούν, δεν έχουν ιδέα για το μεγάλο φιλανθρωπικό και κοινωνικό του έργο στον Πειραιά. Η αλήθεια είναι ότι ο κ. Σεραφείμ ενοχλεί με τις εθνικές του θέσεις. Ας βγουν όμως να το πουν, δεν χρειάζονται προσχήματα και «προοδευτικά ενδύματα». Γιατί αυτά πλέον δεν πείθουν κανέναν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: