Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΠΡΟΔΟΤΟΦΡΑΓΚΟΥΣ! "Όταν μου πειράζουν την Πατρίδα και την Θρησκεία μου,θα μιλήσω ,θα ενεργήσω κι ό, τι θέλουν άς μου κάνουν.."

Yποθήκη αγωνιστού Μακρυγιάννη......

Όταν μου πειράζουν την Πατρίδα και την Θρησκεία μου,θα μιλήσω ,θα ενεργήσω κι ό, τι θέλουν άς μου κάνουν..Κι αυτείνη η πατρίδα δεν λευτερώθει με παραμύθια ,λευτερώθη με αίματα και θυσίες ,κι΄από αυτά έγινε Βασίλειον...Έγραψα γυμνή την αλήθεια,να ιδούνε οι Ελληνες ν΄αγωνίζονται δια την Πατρίδα και την Θρησκεία τους,και να μπαίνουν σε φιλοτιμίαν και να εργάζονται εις το καλό της πατρίδος τους,της θρησκείας τους και της κοινωνίας....Το λοιπόν αν θέλωμεν το λίγο να γένη μεγάλον,πρέπει να λατρεύωμεν Θεόν ,να αγαπάμε την πατρίδα να έχωμεν αρετή,τα παιδιά μας να μαθαίνουν γράμματα κι΄ηθική..

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΟΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΣΑΒΒΑΤΟ 7ΜΜ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗ ΠΟΡΕΙΑ. ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ.
ΠΛ ΡΗΓΙΛΛΗΣ.
ΕΓΩ ΚΙ Η ΠΑΡΕΑ ΘΑ ΚΑΤΕΒΟΥΜΕ ΟΜΟΝΟΙΑ 6ΜΜ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

μυνημα απο τον μεσο πασοκορουφιανο, προδοτη αριστερο, χαιβανοελληνα:
"λεγετε οτι θελετε, απ το ενα αυτι μπαινουν απ το αλλο βγαινουν"