Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

Συνεχίζει να προκαλεί ο μουσουλμάνος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Ματαντζί μέσα από το face book!

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΑΛΑΣΟΧΩΡΗΔΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ

Ο βουλευτής ΠΑΣΟΚ Τσετίν Μάντατζη δημοσίευσε στην ιστοσελίδα του στο facebook την παραπάνω φωτογραφία μαζί με την πρόταση που βλέπετε παρακάτω και σημαίνει : Ο βουλευτής στις 7-1-2012 επισκέφτηκε την Τουρκική Ένωση Ξάνθης¨
MİLLETVEKİLİ, 7 OCAK 2012 TARİHİINDE İTB’Yİ ZİYARET ETTİ
Δείτε τώρα τι ανέφερε μεταξύ άλλων σε συνέντευξη τύπου πριν από λίγες μέρες : ¨ Όσον αφορά στη δεύτερη ερώτηση, όταν ήμουν υποψήφιος το 2007 με κάλεσαν από το κόμμα και μου είπαν: «Θέλεις να είσαι υποψήφιος». Τους είπα ότι όντως θέλω να είμαι υποψήφιος. Με ρώτησαν λοιπόν σε ποια εκλογική βάση στηρίζομαι για την εκλογή μου. Εγώ λοιπόν τους απάντησα το εξής: Κοιτάξτε, εγώ είμαι γιατρός, για το λόγο αυτό έχω πολλούς γνωστούς. Δεύτερον, είμαι δημοτικός σύμβουλος. Συνεπώς, έχω και τον κύκλο μου αλλά και εμπειρία. Τρίτον, όπως γνωρίζετε πολύ καλά, υπάρχει ένας σύλλογός μας που λέγεται «Τουρκική Ένωση Ξάνθης». Εγώ υπήρξα πρόεδρος του συλλόγου αυτού για τρία χρόνια. Συνεπώς όποιος δηλώνει Τούρκος θα ψηφίσει εμένα. Έτσι ξεκίνησε η ιστορία μου με το κόμμα.¨
Συνεπώς όταν μετέπειτα ο κύριος Μάντατζι κάνει οποιαδήποτε φιλοτουρκική δήλωση δεν πρέπει κανείς να ξενίζεται και να θυμώνει μαζί του. Ο άνθρωπος το δήλωσε εξαρχής. Αυτοί με τους οποίος όμως έχουμε κάθε δικαίωμα να ι…)θυμώνουμε είναι οι ¨χαλασοχώρηδες¨ (ο πλέον επιεικής χαρακτηρισμός που μου έρχεται) πολιτικάντηδες οι οποίοι τον επέλεξαν. Διότι προφανώς στην επιλογή του Μάντατζι ως υποψήφιου βουλευτή το 2007 δεν πρυτάνευσε το εθνικό συμφέρον αλλά το εκλογικό…

Δεν υπάρχουν σχόλια: