Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Τσετίν Μάντατζη : ¨Η Τουρκική Μειονότητα στην περιοχή της Ξάνθης, έδωσε κατά τον καλύτερο τρόπο την απάντηση της στις εκλογές της 6ης Μαΐου" - ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ ΒΑΛΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ "ΤΟΥΡΚΟΥΣ" ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ!

Ο πρώην βουλευτής Ξάνθης Τσετίν Μάντατζη έδωσε μια συνέντευξη στην Μπιρλίκ σχετικά με τις πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα αλλά και αυτές εντός της μειονότητας. Ο Τσετίν Μάντατζη είπε τα εξής :

Όπως όλοι ξέρουμε στις 6 Μαΐου έγιναν εκλογές. Σε αυτές τις εκλογές δεν είχα δυνατότητα να είμαι υποψήφιος. Αναγκάστηκα να πάρω αυτή τη θέση λόγω της αρνητικής ψήφου κατά την ψηφοφορία για το δεύτερο μνημόνιο, λόγω της αρνητικής μου ψήφου αργότερα στην συμφωνία για το δάνειο και λόγω ενός ή δύο ακόμη θεμάτων που αφορούν στενά την μειονότητα και τα οποία δεν επιθυμώ να ανακοινώσω.

Προφανώς λόγω των αρνητικών απόψεων κάποιων τοπικών κομματικών αξιωματούχων σχετικά με την υποψηφιότητα μου, και λόγω των επιστολών που έγραψαν προς την Αθήνα, δεν είχα την δυνατότητα να είμαι υποψήφιος και η υποψηφιότητα μου δεν εγκρίθηκε από το κόμμα μου. Η Τουρκική μειονότητα έναντι αυτού έδωσαν κατά τον δέοντα τρόπο την καλύτερη απάντηση στις 6 Μαΐου.

Κατά την γνώμη μου πρέπει να στηριχθούνε οι Τούρκοι υποψήφιοι, και πιστεύω πως αυτό είναι κατάλληλο για τα συμφέροντα της μειονότητας¨.

Την παραπέρα θέση μου στην πολιτική αρένα θα την καθορίσουν ο χρόνος καθώς και το θέλημα και οι απόψεις των ανθρώπων μας. Αυτό δεν θα είναι μια απόφαση που θα την πάρω μόνος μου. Κατά την περίοδο των 5 ετών που ήμουν βουλευτής, τις πολιτικές αποφάσεις τις παίρναμε πάντα μαζί με τους φίλους και τους συντρόφους μας. Έτσι με αυτό τον τρόπο θα κινηθούμε από κοινού, και από τώρα και πέρα. Τέλος, σε αυτές τις εκλογές ένας είναι ο δρόμος της λογικής. Αυτός είναι ο εξής : Να αυξήσουμε όσο μπορούμε τον αριθμό των Τούρκων βουλευτών. Στις 6 Μαΐου το νούμερο αυτό ήταν 3. Μακάρι σε αυτήν την περίοδο το νούμερο αυτό να αυξηθεί. Κατά την γνώμη μου πρέπει να στηριχθούνε οι Τούρκοι υποψήφιοι, και πιστεύω πως αυτό είναι κατάλληλο για τα συμφέροντα της μειονότητας. Πιστεύω πως σε αυτές τις εκλογές ο κόσμος μας θα πάρει την πιο σωστή απόφαση¨.

 Εφ. Μπιρλίκ 11/6/2012
tourkikanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: