Την κίνηση «Πρεσβευτές της Ελλάδας» δημιούργησε μια ομάδα Ελλήνων νέων της Μελβούρνης, με στόχο τη συμπαράσταση στην χώρα μας.

H ομάδα έχει επεκταθεί σε όλο τον κόσμο, σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα μέσω του facebook, φτάνοντας περίπου τα χίλια πεντακόσια μέλη μέσα σε λίγους μήνες.

Στην πρωτοπορία είναι η Εύη Γιαννά, η οποία μίλησε στο ομογενειακό portal greekreporter, για την ανάγκη που ώθησε την ίδια και εκατοντάδες άλλους ομογενείς νέους στη δημιουργία της κίνησης αυτής.

«Είμαι Ελληνίδα, γεννήθηκα στην Αίγυπτο και μετανάστευσα στην Αυστραλία με τους γονείς μου, όταν ήμουν επτά ετών. Πάντα είχα το δυνατό συναίσθημα ότι είμαι Ελληνίδα και πάντα ήμουν περήφανη για αυτό! Κυρίως οι γονείς μου, μου καλλιέργησαν αυτή την αγάπη για την πατρίδα μου από μικρό παιδί, αλλά πιστεύω ότι έπαιξε μεγάλο ρόλο και το γεγονός πως ζούμε μακριά από τον τόπο μας. Αυτό μας έχει δημιουργήσει την ανάγκη να ερχόμαστε ακόμα πιο κοντά στην κουλτούρα μας.» Στο ερώτημα ποιοι είναι οι Πρεσβευτές της Ελλάδας και πώς ξεκίνησαν, η κ. Γιαννά λέει: «Εδώ και αρκετούς μήνες, έχουμε κάνει πολλές συζητήσεις με φίλες και φίλους, Ελληνοαυστραλούς για το πώς θα μπορούσαμε, ως Έλληνες του εξωτερικού, να βοηθήσουμε την Ελλάδα στη σημερινή κρίση την οποία αντιμετωπίζει. Είχαμε την έμπνευση ότι ο κάθε Έλληνας είναι Πρεσβευτής της Ελλάδας, και ότι όλοι μας οφείλουμε να παίξουμε κάποιο ρόλο για να βοηθήσουμε την πατρίδα μας. Έτσι, αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε την πρωτοβουλία ‘Πρεσβευτές της Ελλάδας’, με σκοπό να δημιουργήσουμε μια αίσθηση υπερηφάνειας στον κάθε Έλληνα για την χώρα του, όπου θα ενθαρρύνει την ενεργή δραστηριότητα βοήθειας της Ελλάδας, ανεξάρτητα από που βρίσκεται ο καθένας γεωγραφικά στον κόσμο. Η πρωτοβουλία αυτή έχει ως κύριο σκοπό να ενώσει τους Έλληνες, δημιουργώντας ένα δίκτυο μεταξύ των Ελλήνων της Ελλάδας και της διασποράς, ενθαρρύνοντας την ενεργό δράση και αποθαρρύνοντας την απάθεια. Ταυτόχρονα, θα συμπαραστεκόμαστε στους συμπατριώτες μας που έχουν χάσει την δουλειά τους, τον μισθό τους και την ηθική τους».