Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

ΤΟΥΡΚΙΑ:¨Η ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΙ ΒΙΑ, ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΛΙΓΟ ΤΑ ΟΡΙΑ¨…ΒΙΝΤΕΟ

Ο αστυνομικός ξυλοδαρμός που εξόργισε την Τουρκία

 
 Ξεσήκωσαν όλη την Τουρκία ι εικόνες στο Φάτιχ όπου φαίνονται 10 αστυνομικοί να δέρνουν έναν πολίτη σχεδόν λιντσάροντας τον. Το υπουργείο Εσωτερικών διέταξε έρευνα και έθεσε σε διαθεσιμότητα 5 αστυνομικούς.

Το θύμα εδάρη μπροστά στα μάτια της συζύγου του από 10 αστυνομικούς. Έγινε γνωστό πως το θύμα υπηρετεί την θητεία του στην Σαμψούντα.

 Κωνσταντινούπολη- Ο Αχμέτ Κοτζά κινούμενος με το όχημα του στην περιοχή Φάτιχ-Κωνσταντινουπόλεως εδάρη ανηλεώς από αστυνομικούς μετά από ένα καβγά περί προτεραιότητας στο δρόμο. Ο Κοτζά που υπηρετεί ως στρατιώτης στην Σαμψούντα, προχτές το βράδυ γύρω στις 02.30, ξυλοκοπήθηκε για λεπτά ολόκληρα μπροστά στα μάτια της εγκύου συζύγου του και της οικογένειας του. Το βίντεο που τράβηξε πολίτης με το κινητό του προκάλεσε αίσθηση σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, ενώ η νομαρχία Κωνσταντινούπολης στην ιστοσελίδα της ανακοίνωσε πως 5 αστυνομικοί τέθηκαν σε διαθεσιμότητα, ενώ διατάχθηκε και έρευνα. Ο νομάρχης Χουσείν Αβνί Μουτλού μιλώντας σε μια εκδήλωση αναφέρθηκε στο θέμα και δήλωσε πως ¨Έστω και αν είναι κάτι πολύ σπάνιο, δεν είναι δυνατόν να το αποδεχτούμε. Δεν θα επιτρέψουμε τέτοιες συμπεριφορές κατά την άσκηση των καθηκόντων.

Έδερνε αστυνομικός, ξυλοκοπούμενος στρατιώτης

Ο στρατιώτης Αχμέτ Κοτζά περιέγραψε σε ένα τηλεοπτικό κανάλι τις στιγμές φρίκης που έζησε. Ανέφερε : ¨Ήρθα με άδεια στην Κωνσταντινούπολη λόγω ενός γάμου συγγενούς μου. Την ώρα που επέστρεφα από το γάμο, ένας συγγενής μου λιποθύμησε και τον πήγαινα στο νοσοκομείο, όταν σταμάτησαν το αμάξι. Ήμουν σε πανικό και όταν τους είπα ¨Στο αμάξι έχει έγκυο γυναίκα, πρέπει να πάω στο νοσοκομείο, δώστε μου δρόμο¨ αυτοί μου είπαν ¨Κι εμάς τι μας νοιάζει ;¨ με χτύπησαν στο χέρι και με έσπρωξαν. Τότε πήρα τηλέφωνο τον αδερφό μου και του είπα που είναι το αυτοκίνητο για να έρθει να πάει αυτός τον συγγενή μας στο νοσοκομείο. Καθώς όμως στο τηλέφωνο μίλησα κουρδικά, μου φέρθηκαν σαν τρομοκράτη. Από τους πόνους είναι στιγμές που δεν μπορώ να πάρω ανάσα. Πήγα στο νοσοκομείο. Θα αναζητήσω το δίκιο μου μέχρι τέλους.
……………..
Ανώτατος αξιωματικός της αστυνομίας που μίλησε στην Ραντικάλ ανέφερε τα εξής : Το συγκεκριμένο άτομο είπε πως είναι αξιωματικός και δεν έδειξε ταυτότητα. Και όταν οι αστυνομικοί επέμεναν, αυτός ανταποκρίθηκε χτυπώντας τους με γροθιές. Η ομάδα των αστυνομικών υποχρεωμένη να ασκήσει βία, ξεπέρασε λίγο τα όρια και βγήκαν οι γνωστές εικόνες.

Εφ. Ραντικάλ 21/6/2012



tourkikanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: