Κυριακή 17 Ιουνίου 2012

¨ΜΕΝΕΙΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ, ΤΡΩΣ ΤΟ ΨΩΜΙ ΜΟΥ, ΘΑ ΣΕ ΔΕΡΝΟΥΜΕ¨ !


Επί 15 χρόνια διαφεύγει από τον πρώην σύζυγο της

Η 37χρονη μητέρα δύο παιδιών που παντρεύτηκε με το ζόρι με προξενιό στα 15 της, παρά το ότι έχει χωρίσει από τον σύζυγο της, επί 15 χρόνια κρύβεται από αυτόν. Η γυναίκα λέει πως φοβάται ότι ο σύζυγος της θα την σκοτώσει και ζητά να της βγάλουν μια νέα ταυτότητα. Η γυναίκα που μένει σε καταφύγιο γυναικών στο Ικόνιο, υποχρεώθηκε να παντρευτεί στα 15 της.

Σύντομα μετά τον γάμο της, το πρώτο ξέσπασμα βίας ήρθε από τον πεθερό της. Μετά προστέθηκε και ο σύζυγος. Η γυναίκα λέει πως την έδερναν συνεχώς και χωρίς λόγο και πως «όταν ρώτησα τον πεθερό μου γιατί με δέρνει μου είπε πως ¨Μένεις στο σπίτι μου, τρως το ψωμί μου, θα σε δέρνουμε¨. »Η γυναίκα λέει πως επί 15 χρόνια συνεχίζει μια ζωή φυγά και νοσταλγεί τα παιδιά της.

 Εφ. Χουριέτ 13/6/2012

Στο βίντεο η κοπέλα διηγείται την κόλαση που έζησε..


Στο σχετικό βίντεο λέει και άλλα όπως : Μερικές φορές με έδερναν με την μασιά από την σόμπα. Μια μέρα που ήρθε ο σύζυγος μου άκουγα μουσική. Γυρνά και μου λέει ¨Ποιον σκέφτεσαι τώρα που ακούς μουσική ;¨ και μετά μου έσπασε στο κεφάλι το ηχητικό συγκρότημα.  Όταν αυξήθηκε η βία αποφάσισα να χωρίσω, τον εγκατέλειψα και πήγα στο πατρικό μου σπίτι. Ήρθε στο σπίτι και απείλησε την οικογένεια μου. Θέλησε να με πάρει πίσω δια της βίας. Όταν του είπα πως δεν γυρνάω πίσω, με πυροβόλησε στο πόδι. Έκανα μήνυση. Μετά η οικογένεια του άσκησε πίεση σε μένα και στην οικογένεια μου και απειλώντας μας με θάνατο, τελικά απέσυρα την μήνυση. Και αφού κρατήθηκε 17 μέρες στην φυλακή, αφέθηκε ελεύθερος για να δικαστεί αργότερα. 

tourkikanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: